הפוך לעמוד הבית

שיווק באינטרנט

בדוק את עצמך: 7 טיפים שיגרמו ללקוח להרגיש חשוב - גם באתר האינטרנט

בדוק את עצמך: 7 טיפים שיגרמו ללקוח להרגיש חשוב - גם באתר האינטרנט

19/09/2017
לפעמים, מרוב עצים לא רואים את היער. מרוב ניסיון לקדם את האתר, האתר עצמו נותר אינו ראוי לגלישה. להלן כמה טיפים שיגרמו לגולשים להתקשר אליכם
54% מנהלי השקעות מאמצים כלי מדיה חברתית

54% מנהלי השקעות מאמצים כלי מדיה חברתית

4/09/2017
בעוד מנהלי השקעות צופים שיבוש משמעותי בשוק שלהם בעשור הקרוב, רובם מביעים חשש מאימוץ כלים דיגיטליים לשיווק, מכירות ואוטומציה. עם זאת, ברשתות החברתיות הם מוצאים אפיק נוח לפעילות.
אירוקה תשיק קולקציות של מותגים מובילים דרך וואלה שופס

אירוקה תשיק קולקציות של מותגים מובילים דרך וואלה שופס

30/08/2017
לדברי לי אפיק סמנכ"ל קמעונאות אירוקה: "אנו רואים במהלך זה עוגן אסטרטגי לפעילות הקבוצה. הצרכן הישראלי יוכל להזמין מותגי משקפי שמש בינלאומיים במחירים המתחרים בכל האתרים העולמיים".
CNN משיקה תכנית חדשות יומית בסנאפצ'ט

CNN משיקה תכנית חדשות יומית בסנאפצ'ט

24/08/2017
רשת החדשות העולמית תציג לקהל הצעיר את הסיפורים הגדולים של היום, בשפתם ובאריזת וידאו ידידותית להם וזאת באמצעות לחיצה אחת בלבד.

WizeSize מתאימה את מידת הנעל בקניות ברשת

24/08/2017
נועם מללי מנכ”ל WizeSize: "הפתרון הטכנולוגי שפיתחנו משנה את כללי המשחק בעולם המסחר האלקטרוני – הוא יפחית משמעותית את החזרות המוצרים, ויעלה את ביטחון הקניה עבור הצרכנים"

OPERAD מגייסת אנשי שיווק באונליין ללא ניסיון

22/08/2017
בעקבות הצטרפות לקוחות חדשים והגדלת נפח הפעילות בלקוחות הקיימים, חברת אופרד (Operad) העוסקת בשיווק אונליין מבוסס נתונים, יוצאת בקמפיין לגיוס עובדים, למגוון משרות המתאימות גם לחסרי ניסיון בתחום השיווק
צילום: גל זהבי

שלום מיכאלשווילי יוביל סרטונים לקידום החברה בבעלותו Easy2give

21/08/2017
בימים אלה עולה קמפיין פרסום של חברת Easy2give בהיקף מוערך של מיליון ש"ח
מודל חדש: יוצרי תוכן מצליחים ינהלו עמודי סושיאל של מותגים

מודל חדש: יוצרי תוכן מצליחים ינהלו עמודי סושיאל של מותגים

17/08/2017
את המודל החדש תציע סוכנות לידרס המקימה סוכנות סושיאל חדשה
סקאל טויס יוצאת בקמפיין ברשתות החברתיות למותג ברבי

סקאל טויס יוצאת בקמפיין ברשתות החברתיות למותג ברבי

9/08/2017
יבקשו מהגולשים לתייג אבות שיעשו הכל בשביל הבנות שלהם

Xplorer משיק מנוע חיפוש לבתי מלון

3/08/2017
מטרת מנוע החיפוש ליצור שקיפות מלאה לגבי מחיר אמיתי, ולהוריד את העמלות של אתרי ההשוואה הבינלאומיים
עמותת"יוזמות עתיד" ופייסבוק פותחים בשיתוף פעולה מיוחד

עמותת"יוזמות עתיד" ופייסבוק פותחים בשיתוף פעולה מיוחד

26/07/2017
מנכ"לית פייסבוק ישראל – עדי סופר תאני – היא חברת ועד מנהל בעמותה לקידום יזמות נשים.

Ewave Nadlan השיקה אתר אינטרנט חדש

23/07/2017
עמית ורמוס, מנהלת השיווק ב-Ewave Nadlan, מציינת כי "המטרה שלנו הייתה לשקף את האסטרטגיה החדשה של החברה בתוך האתר שלה"

ד"ר גב מעבירים מכירות לאונליין עם מבצעים מיוחדים

20/07/2017
קבוצת קאופמן משיקה אתר מסחר אלקטרוני לד"ר גב ותומכת בו עם מבצעים ומוצרים ייחודיים לאתר.
משחקי המנעולנים: אפליקציה חדשה תציג בעלי מקצוע לפי מיקום וזמינות

משחקי המנעולנים: אפליקציה חדשה תציג בעלי מקצוע לפי מיקום וזמינות

12/07/2017
בעוד מחירי הפרסום בגוגל עבור בעלי מקצוע מאמירים , אפליקציית "המקצוענים אקספרס" משנה את חוקי הקידום, ממיקוד גיאוגרפי כללי למיקוד בזמינות זמן אמת.
חצי מיליון החליפו תמונת פרופיל במסגרת קמפיין של רהיטי דורון

חצי מיליון החליפו תמונת פרופיל במסגרת קמפיין של רהיטי דורון

10/07/2017
רהיטי דורון עומדת מאחורי שבוע "הילד שבך" שימשיך עם קמפיין בהיקף של כ 1 מיליון ₪ תחת הסלוגן:
"לילד שלך... ולילד שבך"
בפנטן משיקה אתר תוכן לאימהות טריות

בפנטן משיקה אתר תוכן לאימהות טריות

4/07/2017
בישראל, הקונספט האון-לייני נמתח למיזם אופ-לייני של תוכן משלים, הכולל תיעוד ווידאו וסטילס של 7 נשים ישראליות שתועדו במהלך סוף ההריון וכן בחודש הראשון שלאחר הלידה.

קניון TLV במחווה ויראלית לבריטני

28/06/2017
לקראת הגעתה לישראל, השחקנית עדי חבשוש צילמה קליפ מאש-אפ בעברית לכל הלהיטים הכי גדולים של בריטני ספירס. הופק על ידי KOG מדיה.

האיפילייט הנדיב: תוסף לכרום יחלוק עמלות הפניה עם רוכשים ברשת

26/06/2017
הסטרטאפ LessForMe פועל על עקרון ה"קאש בק" של חלוקת העמלה המתקבלת מאתר הקניות בשל הפנית הלקוחות בינו לבין הצרכנים
שמוליק האוזר, אורקל. צלם: עזרא לוי

זינוק בשימוש העולמי בחוסמי מודעות באינטרנט

18/06/2017
במערב השימוש בחוסמי מודעות עובר ברוב המדינות את ה- 10% ובגרמניה מגיעה גם ל- 28%. במדינות מתפתחות רוב החסימה מתבצעת בניידים כדי לחסוך עלויות גלישה.

BBDO CONTENT הגיעו ל-140 אלף בנות במיוזיקלי עבור פוקס

8/06/2017
אתגר מיוזיקלי שיצרה זרוע התוכן של גיתם הפך ללהיט לאחר שהופץ דרך משפיעניות ברשת החברתית
עבור לתוכן העמוד