הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שיווק באינטרנט

שניידר אלקטריק צפויה להגדיל את תקציב הדיגיטל פי 2.4

שניידר אלקטריק צפויה להגדיל את תקציב הדיגיטל פי 2.4

23/01/2019
במהלך שנת 2018 התבצעו למעלה מ-95 אלף ביקורים באתר האינטרנט של החברה בשפה העברית, לעומת 37.5 אלף ביקורים שנה קודם
צילום: עדי עוזיאל

אתר הנעלים STEP IN מקבוצת בריל ישווק לראשונה גם מותגי ביגוד למשפחה

17/01/2019
לפני כחצי שנה השיקה קבוצת בריל את אתר הנעליים תחת השם: STEPIN, המאגד תחתיו 150 נקודות מכירה של מותגים בינלאומיים
צילום: דוברות דואר ישראל

עלי אקספרס ו-eBay בראש טבלת השולחים לישראל בדואר ישראל

14/01/2019
למעלה מ-65 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל נמסרו השנה בהשוואה ל 61 ב- 2017
M.G.S השלימה את רכישת אתר Style River

M.G.S השלימה את רכישת אתר Style River

10/01/2019
לאתר "Style River" יש כ- 850,000 לקוחות רשומים ובשנת 2017 עמד מחזור המכירות שלו על כ- 15 מיליון שקל.

כללית השיקה מערכת צ'אט חדשה לרווחת חירשים וכבדי שמיעה

כללית השיקה מערכת צ'אט חדשה לרווחת חירשים וכבדי שמיעה

2/01/2019
לדברי נילי סמברג, מנהלת מחלקת מוקדים בכללית:"הפלטפורמה החדשה פתוחה לכלל מבוטחינו, ובמיוחד כבדי השמיעה והחירשים, ומאפשרת קבלת שירות מהיר ומיידי".
מרתון סמסונג ת"א. צילום: רונן טופלברג

מספר שיא של נרשמים מחו"ל למרתון סמסונג ת"א

2/01/2019
40,000 רצים רשומים וכ- 2,500 רצים מחוץ לישראל
סרטון ויראלי של שיר אלמליח מדברת על זוגיות חדשה התברר כחלק מקידום של  DSQUARED2

סרטון ויראלי של שיר אלמליח מדברת על זוגיות חדשה התברר כחלק מקידום של DSQUARED2

31/12/2018
"אני שמח שיש לנו לקוח אמיץ כמו ׳לילית קוסמטיקה׳ ומותג הבישום DSQUARED2 שזורם עם הרעיונות המשוגעים שלנו פעם אחר פעם", אמר נדב לוי, מנהל סוכנות BOLD
קרסו מוטורס משיקה אתר E-COMMERCE

קרסו מוטורס משיקה אתר E-COMMERCE

27/12/2018
קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית רנו, ניסאן, דאצ'יה ואינפיניטי, משיקה בימים אלו אתר E-COMMERCE חדש, המאפשר רכישת מכונית ישירות מהנייד או מהמחשב
שרית רדין

ניסאן יוצאת בקמפיין WhatsApp ראשון

20/12/2018
לדברי סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס שרית רדין: "קמפיין ה-WhatsApp נעשה כחלק מאסטרטגיית החדשנות של ניסאן בזירה הדיגיטלית"
נינג'ה מעניקה גישה לעמוד שלה ל- 13 מובילי דעה

נינג'ה מעניקה גישה לעמוד שלה ל- 13 מובילי דעה

17/12/2018
את הקמפיין מנהלת חברת "מדיאס דיגיטל”.
מחקרסיילספורס: הצרכנים עברו להעדיף קנייה מקוונת, בנייד ודרך הרשתות החברתיות

מחקרסיילספורס: הצרכנים עברו להעדיף קנייה מקוונת, בנייד ודרך הרשתות החברתיות

5/12/2018
מחקר של חברת סיילספורס חושף את נתוני הקניות בשבוע הסייבר: 66% מכלל העסקאות הדיגיטליות נעשו באמצעות המכשירים הניידים
רולדין הביאה את הסופגניות לסטורי

רולדין הביאה את הסופגניות לסטורי

21/11/2018
קניבל מדיה, משרד הדיגיטל של רולדין, "התלבש" על הכלי הויראלי והאהוב על המשתמשים ויצר חבילה של 10 סטיקרים ייעודיים לחנוכה תחת השם Roladin.

צילום: סמארט סטודיו

אירוקה משיקה אתר אאוטלט מקוון של מותגי משקפיים

12/11/2018
לדברי לי אפיק, מנכ"ל רשת אירוקה: "תחום האאוטלטים הינו בצמיחה בכל העולם הן במתחמי מסחר והן באון ליין".
שופרסל מקדימה תרופה לאמזון

שופרסל מקדימה תרופה לאמזון

8/11/2018
שופרסל משיקה בהדרגה מערך של אתרי מכירות אונליין לקמעונאות, אאוטלט אופנה מארה"ב, אתר תיירות ואתר מכשירי חשמל, אלקטרוניקה וציוד לבית.
איביי מקדימה את הבלאק פריידיי

איביי מקדימה את הבלאק פריידיי

6/11/2018
המבצעים מציעים עד 60% הנחה על מותגים מובילים כגון אפל, אדידס, נינטנדו, קיצ'ן אייד, דייסון ועוד.
ריף  נאמן. צילום: שוקה כהן

אתר לאדילה עולה מחדש תחת קסטרו עם פרזנטורית חדשה

5/11/2018
חודשיים לאחר השלמת עסקת קסטרו – לאדילה, מושק אתר חדש ומתקדם עם השחקנית ריף נאמן כפרזנטורית של ladila
"נדל"ן אחד על אחד" משיקה קורסים מקוונים בחינם

"נדל"ן אחד על אחד" משיקה קורסים מקוונים בחינם

26/10/2018
גיל בר ועומר דניאל השיקו קורסים וכן מחשבונים מקוונים עבור המבקשים להיכנס לתחום
המותג קרטרס משיק בישראל אתר מכירות אונליין

המותג קרטרס משיק בישראל אתר מכירות אונליין

26/10/2018
עמיר משה, מנכ"ל קבוצת O&H היבואנית הבלעדית של המותגים קרטרס ואושקוש בישראל: "אנו צופים כי המכירות דרך האינטרנט יהוו כ 10% מכלל המכירות בשנת 2019 "
פז משיקה אפליקציה לתשלום על דלק ולהזמנת מוצרים מחנויות הנוחות

פז משיקה אפליקציה לתשלום על דלק ולהזמנת מוצרים מחנויות הנוחות

18/10/2018
"פז מגדירה מחדש את הנוחות בעידן הדיגיטלי ומעניקה ללקוחותיה פעם נוספת פתרון חדשני פורץ דרך בתחנות הדלק", אומרת דנה פולק-אולשר, מנהלת השיווק של פז ו-Yellow.
בליק עולה בקמפיין וידאו ב- GDN

בליק עולה בקמפיין וידאו ב- GDN

4/10/2018
הקמפיין הינו דינמי ומתעדכן מידיית בהתאם לשינוי היעדים והמלונות באתר החברהבליק עלה בשיתוף עם חברת "טריפודיה" בקמפיין וידאו שמתנגן ברשת הדיספליי של גוגל
יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד