הפוך לעמוד הבית

שיווק באינטרנט

שמוליק האוזר, אורקל. צלם: עזרא לוי

זינוק בשימוש העולמי בחוסמי מודעות באינטרנט

18/06/2017
במערב השימוש בחוסמי מודעות עובר ברוב המדינות את ה- 10% ובגרמניה מגיעה גם ל- 28%. במדינות מתפתחות רוב החסימה מתבצעת בניידים כדי לחסוך עלויות גלישה.

BBDO CONTENT הגיעו ל-140 אלף בנות במיוזיקלי עבור פוקס

8/06/2017
אתגר מיוזיקלי שיצרה זרוע התוכן של גיתם הפך ללהיט לאחר שהופץ דרך משפיעניות ברשת החברתית
משחקי תוכן פותחו על ידי Winni עבור דומינוס

משחקי תוכן פותחו על ידי Winni עבור דומינוס

7/06/2017
במסגרת הפעילות פיתחה Winni סדרה של משחקי מובייל השאובים ממגוון עולמות תוכן ברוח המותג כגון מסיבת בריכה, לאונג' בר או פסטיבל פיצה.
השוק הסיני נפתח לישראלים בשיתוף פעולה בין ישראכרט לאליבבה

השוק הסיני נפתח לישראלים בשיתוף פעולה בין ישראכרט לאליבבה

5/06/2017
בנוסף הודיעה ישראכרט כי היא נמצאת בשלבים מתקדמים בתהליך הטמעת ארנק התשלומים Alipay בבתי עסק הסולקים עימה בישראל
שיתוף פעולה בין הבלוג "NATURE TALI" לניופאן

שיתוף פעולה בין הבלוג "NATURE TALI" לניופאן

29/05/2017
טלי מחלב, מאמנת לאורח חיים בריא ובעלת הבלוג NATURE TALI
yes kidZ ישיק חדר בריחה אינסטגרמי

yes kidZ ישיק חדר בריחה אינסטגרמי

25/05/2017
לרגל השקת התוכנית "אסקייפ: אליפות ישראל בחדרי בריחה" יוקם חדר בריחה וירטואלי
אתר Guilty משיק סרטוני הדרכה

אתר Guilty משיק סרטוני הדרכה

25/05/2017
את הסרטונים נבחרו להוביל יוטיובריות צעירות מובילות בגילאי 15-20 שאינן דוגמניות מקצועיות

מרקטפלייס חדש לאופנה בישראל

24/05/2017
MINE הנו אתר מרקט פלייס ראשון מסוגו בישראל המתווך בין מוכרים לקונים בשוק אופנת האונליין ומייצר זירה אינטרנטית שיתופית.
51 אחוז מכלל האוכלוסייה קוראים את החדשות באתרי חדשות

51 אחוז מכלל האוכלוסייה קוראים את החדשות באתרי חדשות

30/04/2017
7 אחוזים מכלל הציבור צורך חדשות בעיקר באמצעות הרשתות החברתיות. כך עולה מסקר איגוד האינטרנט
קמפיין מובילי דעה באמצעות לידרס הפך לפרסומת בערוץ 2

קמפיין מובילי דעה באמצעות לידרס הפך לפרסומת בערוץ 2

26/04/2017
במסגרת הקמפיין יצרו מובילי הדעה את ה"ספארק סטורי" שלהם
רקיט בנקיזר הפיקו תוכנית לערוץ 2 עם שביט ויזל

רקיט בנקיזר הפיקו תוכנית לערוץ 2 עם שביט ויזל

20/04/2017
כתבה בפורמט "מחוברים" עם שודרה בערוץ 2 מספר פעמים כדי לקדם את המותג SCHOLL, ואף יצרה באז מאחורי הקלעים של הברנז'ה . ההפקה נחשבת זולה במיוחד

פיתוח ישראלי חוסם פרסום באתרי טרור

18/04/2017
המשך לתנועה החדשה של מפרסמים גדולים להימנע מפרסום ביוטיוב לאחר שהסתבר שכסף רב זורם לגופי טרור.
בורגרים בקמפיין דיגיטל בהיקף 2 מיליון ש"ח

בורגרים בקמפיין דיגיטל בהיקף 2 מיליון ש"ח

12/04/2017
הקמפיין מקדם את תפיסת העולם של הרשת המופיעה בסלוגן "באים ביחד – COME TOGETHER"
מותג הנעליים מרשה בלרינה משיק אתר עם משלוח באמצעות רחפן

מותג הנעליים מרשה בלרינה משיק אתר עם משלוח באמצעות רחפן

9/04/2017
להקת המותג החדש הופק סרטון המציג את הנעליים מגיעות לבית לקוחה באמצעות רחפן
קולגייט מעבירה חיוכים בקמפיין חג פסח

קולגייט מעבירה חיוכים בקמפיין חג פסח

3/04/2017
לקראת חג הפסח קולגייט משיקה את קמפיין "תעבירו את החיוך הלאה" המזמין את הגולשים לשלוח לאהובים שלהן ברכת "חג שמח" עם חיוך ותרומה לעמותת "גדולים מהחיים". באמצעות משרד הפרסום Adraba.

בזק עולה בקמפיין שמשלב אינסטגרם סטוריז וסטופ מושן

30/03/2017
המהלך באמצעות GO-INTERACTION, סוכנות הדיגיטל של קבוצת אדלר-חומסקי, נועד להמחיש כיצד פועלת עיר חכמה.

גרופון ישראל מתנתקת מהחברה העולמית

28/03/2017
קרן סקיי (Sky) והנהלת "Groupon ישראל" בראשות המנכ"ל, תומי שנפלד, רוכשות את השליטה בחברה מידי ענקית הקופונים האמריקאית, שתישאר בעלת מניות בחברה
רשות הטבע והגנים משיקה אתר אינטרנט ייעודי ומתקדם לשביל ישראל באופניים

רשות הטבע והגנים משיקה אתר אינטרנט ייעודי ומתקדם לשביל ישראל באופניים

16/03/2017
אתר האינטרנט הוקם בשיתוף עם קהילת רוכבי האופניים בישראל ובסיוע מתנדבים במטרה לתת מענה מקיף ומרכזי לכל מי שמעוניין לרכב בשביל ולעודד את התיירות בסביבתו
גולף & קו און ליין משיקה אתר קניות

גולף & קו און ליין משיקה אתר קניות

15/03/2017
האתר יעלה לקראת החג הפסח כשהוא בנוי עפ"י חלוקה ל"חדרים"

זוגלובק מעלה קמפיין במיוזיקלי

13/03/2017
לפי הערכות קיימים באפליקציה עשרות אלפי חשבונות ישראלים ולמעלה מ- 100אלף קליפים מישראל כבר הועלו אליה.
עבור לתוכן העמוד