הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אמריקן אקספרס מעלה קמפיין אינטראקטיב להשקת פרויקט גורמה אקספרס

25/03/2008 08:30

אמריקן אקספרס מעלה קמפיין אינטראקטיב להשקת פרויקט גורמה אקספרס

 

הפרויקט הינו ראשון מסוגו בישראל המציג "סרטונים מעוררי תאבון": מדי חודש עולים באתר החברה באינטרנט 4 סרטונים באורך של כ- 2 דקות המציגים תפריט מיוחד המוצע במגוון מסעדות גורמה ברחבי הארץ במחיר מיוחד ללקוחות אמריקן אקספרס. הסרטונים הופקו בשיתוף חברת שיווק ממוקד דוניר.

 

הקמפיין, בהיקף של כ- 500 אלף ש"ח, יעלה השבוע באמצעות Y&R באתרים Ynet, Rest, msn, וואלה!, תפוז, קשת, גוגל ובמכשירי הסלולר של מנויי דור 3 של אורנג'.

 

הקמפיין כולל סדרת באנרים בהם מופיע מכסה מגש מהודר אותו יש להרים על מנת לגלות מהן ארוחות הגורמה המוצעות ללקוחות אמריקן אקספרס.

 

 

אירית בטאט, סמנכ"ל השיווק של אמריקן אקספרס: "מדובר בחדשנות שיווקית התואמת את רוח המותג ואת תדמית הכרטיס היוקרתית. מחקרים של אמריקן אקספרס ברחבי העולם מצביעים על כך שתחום המסעדות מהווה נדבך חשוב בנאמנות לקוחות, ולפיכך בחרנו לקדם חוויית מותג בתחום זה, שתתחדש מדי חודש, ותספק ללקוחות סיבה מיוחדת לבקר באתר האינטרנט מדי חודש ולחוות חוויה ויזואלית של ההטבות הקולינריות במסעדות המובילות".

 

בין סרטוני המסעדות שעלו עד כה: לה רלה ג'פה ותמרה בת"א, אדום בירושלים, וויט הול, יאמקה ולבן בהרצליה פיתוח, סקויה ברמת ישי ועוד.

 

לינק לבאנר: http://www.yri.co.il/amex/2008/02/tray.html

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד