הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ השיקה אתר אינטרנט חדש שילווה את פעילות הקיץ של פאנטה

1/06/2005

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים השיקה אתר אינטרנט חדש שילווה את פעילות הקיץ המיוחדת של המותג פאנטה, ולרגל השקת  "Fanta Village" – כפר הנופש  באיביזה שיפעל בסוף יולי. המהלך של פאנטה הינו חלק  מאסטרטגיה שיווקית-תדמיתית של המותג בהשקעה של כ-3 מיליון ₪. מהלך זה מלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס בערוצי הטלוויזיה, במודעות במגזינים ועיתונות נוער לצד קמפיין אינטרנט באתרי הנוער המובילים בישראל.

דורון ארד, מנהל מותג פאנטה מסר כי: "במהלך השבוע הראשון להשקת האתר נרשמו למעלה מ-250,000 כניסות וכ-350,000 דירוגים". עוד הוסיף ארד כי "עד כה הוגשו באמצעות האתר אלפי הודעות טקסט, הודעות תמונה וקבצי וידאו מבני נוער מכל רחבי הארץ עם הצעות "מוטרפות שענו על השאלה "מה אתם מוכנים לעשות כדי לטוס לאיביזה?"

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד