הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין האינטרנט "The Sprite way" - זוכה שטרודל הזהב לחודש מאי 2005

5/06/2005

בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב שהתקיימה בשבוע שעבר, זכה הקמפיין The Sprite way של המותג ספרייט במקום הראשון. שטרודל הזהב היא תחרות חודשית, המתקיימת זו הפעם השניה. התחרות מתמקדת בקמפיינים אינטראקטיבים, ומתרחשת כולה (כולל הגשת מועמדויות וכל תהליך ההצבעה) בזירת האינטרנט.

יפית כהן-דמרי מנהלת מותג ספרייט, מסרה בתגובה לזכייה: "בקמפיין הנוכחי החלטנו לשדרג באופן חדשני את האיכויות של האינטרנט כמדיה אינטראקטיבית. אין ספק, כי מדובר באחת ההפקות המורכבות והיוקרתיות שנעשו בישראל עבור פלטפורמת האינטרנט.

כחצי מיליון גולשים השתעשעו בבריכה של ספרייט, עם קרוב ל-2.5 מיליון משימות שניתנו לשחקנים, לביצוע תוך כדי גלישה".

מחברת "אביטל יוגב.קום יעוץ שיווקי לאתרי אינטרנט", אשר יזמה את התחרות, נמסר כי "על רקע הפרשיות שהסעירו את עולם העסקים לאחרונה, בלטה לטובה תמימות הדעים בין השופטים. למרות שהם מגיעים מחברות מתחרות ומתפיסות שיווק שונות, לגבי הקמפיין של ספרייט לא נתגלעו בינהם חילוקי דיעות, והוא נבחר פה אחד. בנימוקיהם התייחסו השופטים לדרך המקורית בה הצליח הקמפיין להתאים את המותג למסר, לקהל היעד ולמדיה".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד