הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"קדס קידס" משיקה הפקה של מיני סייט פרסונאלי המשלב סרט וידאו ארט פרסונלי לכל המשפחה

4/05/2008 10:05

חברת לירם זכיינית המותג   "קדס קידס"  אופנת ילדים ותינוקות, המשווקת באמצעות 38 חנויות המותג הפרוסות בקניונים ומרכזים מסחריים המובילים בישראל, חוגגת שנה למועדון הלקוחות "קדס קידס פלוס" ומשיקה , לראשונה בישראל ובעולם הפקה של מיני סייט פרסונאלי שמשלב סרט וידאו ארט פרסונלי לכל המשפחה בטכנולוגיה חדשנית ייחודית במינה.

 

בנוסף, לאתר יש יכולת שיכפול ויראלית המאפשרת לייצור מאות אלפי אתרים פרסונלים נוספים למשך 3 חודשים.

 

 אתר אינטרנט זה , מתקושר ללקוחות המועדון וללקוחות פוטנציאלים. מבוצע במהלך שיווקי המלווה ע"י חברת היעוץ SEGMARKTING  

 

 PERSONALIZATION - CROSS MEDIA

 

PRINT TO WEB TO STORE

 

במסגרת מהלך זה תפיק קדס קידס כ- 100,000 אלף אתרי אינטרנט אישיים ל- 50 אלף חברי המועדון ול-50 אלף לקוחות פוטנציאלים  באמצעות דיוור גלויה פרסונאלית מעוצבת מזמינה הרשת את לקוחת המועדון להכנס לכתובת האתר שניבנה במיוחד עבורה, בו תוכל להנות מוידאו ארט המכיל את שמה ושמות ילדיה בשילוב סאונד פרסונלי ובו תחשף לקולקצית קיץ 2008 של המותג, באתר יוצגו מבצעים מיוחדים לחבדי מועדון ולמצטרפים חדשים, וכמו כן, אפשרות לשלוח את הסרטון לחברים או למלא את פרטיהם ופרטי ילדיהם  ובכך ליצור להן אתר פרסונלי במתנה.

 

החנויות שקושטו לכבוד האירוע ימכרו את מוצרי הפרומו בהטבות יחודיות לחברי מועדון ומצטרפים חדשים.

 

ההשקעה במהלך נמדדת בכ- 1 מיליון ₪.

 

אורן חורב, סמנכ"ל החברה מוסר כי: "במסגרת אסטרטגיית השיווק ופילוסופית המותג- "זמן איכות "אנו שמים דגש על מתן ערך מוסף אישי ,רגשי ואמיתי ללקוח, ולכן בחרנו לצאת  במהלך ייחודי במינו ,חדשני ומרתק- הפקת אתר פרסונלי ללקוחותינו  שהופק באופן אישי לכל לקוחת מועדון וילדיה כאות הוקרה על נאמנות הלקוחות לרשת. הלקוחה רואה את הבידול בגישה אל מול המתחרים ומחזירה אהבה והכרת תודה בחנויות עצמם".

 

לדבריו: "האתר האישי הנו נדבך נוסף לחיזוק האסטרטגייה והבחירה להשקיע כלכלית במהלך זה הינו המשך הצהרת החברה על השקעה נוספת והטיית הכובד של הרשת מפרסום המוני לטובת שיווק ממוקד לקוח וחיזוק מועדון הלקוחות שחוגג שנה."

 

כל המהלך השיווקי וניהול מועדון הלקוחות של קדס קידס KEDS KIDS PLUS  (שהושק מחדש  במאי 2007) נעשה בליווי חברת הייעוץ SEGMARKETING המתמחה בשיווק פרסונאלי במרחבים קמעונאיים.

 

כיום המועדון מונה כ 50,000 "בתי אם" המהווים כ 20% מנתח השוק הארצי של החברה ( משפחות עם ילדים בגילאי 0-11 עשירון 8-10 ).

 

חברי המועדון  קדס קידס פלוס מקבלים הטבות מיוחדות לאורך כל השנה לדוגמא: צבירת פלוסים על סך  10% מסכום הרכישה , בכל רכישה! (פלוס = שקל שאפשר לממש בקנית מוצרים ברשת) עד היום החברה החזירה 2 מיליון שקל בפלוסים שמומשו במוצרים לאורך השנה. בנוסף, חברי המועדון נהנים ממבצעים מיוחדים, קדימות במבצעי סוף עונה, מתנות  ליום הולדת של הילדים, סופי עונה מיוחדים לחברים, קופוני הנחה ומבצעים מגוונים ובלעדיים באמצעות דיוור ONE TO ONE  פרסונלי יצירתי ומרגש .

 

פעילות השיווק של המועדון מושתת על תקשורת שיווקית פרסונאלית המותאמת ללקוחות באופן אישי בהתאם להתנהגות הצריכה שלהם ברשת , תוך שימת דגש על שילוב של 4 מימדים : חדשנות, שימוש במידע, קריאייטיב פרסונאלי ופניה לרגש .

 

השקת המהלך בכל חנויות הרשת  תחל מתאריך ה11 למאי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד