הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

arc אינטראקטיב בקמפיין השקה ענק לשברולט אבאו – קטנה אבל נושכת!!!

18/05/2008 15:30

חברת arc  אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide,  עולה בקמפיין מושקע נוסף לשברולט והפעם לאבאו החדשה – קומפקטית-אטרקטיבית אבל נושכת!!!. הקמפיין, בהשקעה של כ-600,000  ₪.

 

הקמפיין, שעלה באתרי האינטרנט המובילים כולל באנרים המציגים את שברולט אבאו החדשה ואת יתרונותיה באמצעות קמפיין מושקע וייחודי .

 

באתר החדש של שברולט אבאו (מיני סייט) ניתן להכיר את המכונית מקרוב בדרך של סיור וירטואלי-אינטראקטיבי: ללמוד על מערכות האיבזור, להתרשם מהעיצוב, לבחון את מערכות הבטיחות, ללמוד על ביצועי המנוע וליהנות ממידע רב ומגוון. עוד מציע האתר טבלת השוואה אל מול המתחרים, סיור ב-360 מעלות ואפילו אפשרות לבחור באופן אישי את צבע המכונית...

 

http://www.chevrolet.co.il/aveo5

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד