הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין האינטראקטיב לשבועות של מחלבות גד קרא לגולשים לכתוב שירים לגבינה החדשה- בולגרית במלח ים

18/06/2008 12:30

לקראת חג השבועות ובמהלכו יצאו מחלבות גד בקמפיין פרסום אינטראקטיבי, באמצעות משרד הפרסום fogeli -פוגל אוגילבי אינטראקטיב, להשקת גבינה חדש מסדרת הבולגריות של מחלבות גד- בולגרית במלח ים.

 

הקמפיין כלל באנרים, שעלו באתרי אינטרנט מובילים ובהם וואלה וynet. הבאנר ההיתולי הציג שלושה כוכבי ים מאוירים השרים שיר 'אהבה' לגבינה הבולגרית במלח ים של מחלבות גד, וקרא לקהל הגולשים לכתוב ולשלוח, לאתר הקמפיין, שירים שמשולב בהם המשפט "בולגרית במלח ים טבעי", כאשר 20 משולחי השירים יזכו במארז גבינות ממחלבות גד. למעלה מ- 500 שירים נשלחו על ידי הגולשים במהלך השבועיים של הקמפיין, ובימים אלה מפיק פרסום fogeli עבור מחלבות גד, ספר שירים במהדורה מוגבלת הכולל את כל שירי הגולשים.

 

עזרא כהן, מנכ"ל מחלבות גד : "ההיענות העצומה של הגולשים שכנעה אותנו להפוך את השירים לספר שירים מיוחד שיופק במהדורה מוגבלת. אנחנו עדיין בוחנים אפשרויות שונות כמו שילוב חלק מהשירים באריזות המוצרים שלנו, אולם ללא ספק זוהי מזכרת בלתי נשכחת וחיבור אמיתי עם קהל הצרכנים שלנו"

 

אורלי איתן, מנכ"ל fogeli- פוגל אוגילבי אינטראקטיב: "הקמפיין משתמש בהומור כדי ליצור חיבור בין הגולשים לבין המוצר החדש מבית גד, ומאפשר לגולש לקיים דיאלוג אינטראקטיבי עם המותג. הפיכת הגולשים למעורבים בקמפיין והאפשרות שלהם לקחת חלק אקטיבי ויצירתי בפעילות הפרסומית של המוצר החדש, הביאה להיענות גבוהה של הגולשים, שכתבו ושלחו שירים יצירתיים, מצחיקים ומקוריים".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד