הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

REDHED קיבלה את תקציב האינטראקטיב של חברת "טבעבר"

13/07/2008 14:45

חברת האינטראקטיב  קיבלה את תקציב האינטראקטיב  של חברת טבעבר אשר מוערך ב 2 מליון ₪ שנתי.

 

תקציב זה טופל עד כה עצמאית ע"י חברת טבע בר.

 

חברת טבעבר משווקת  ברי מים עם מערכות סינון מתקדמות תוצרת PENTEK USA , אשר מבטיחות מים בריאים  וצלולים.

 

הקמפיין הראשון יעלה בתקציב של כ 160,000 ₪

 

גיא פורה  מנכ"ל  Redhead : "אנחנו שמחים לקבל לקוח כמו טבעבר שמציע פתרונות מים טהורים אמיתיים , במיוחד לאור מצב  מי הברז במדינה מצד אחד  וההבנה כי סחיבת בקבוקי מים מצד שני לא אקולוגית וגם לא רלוונטית לאור השימושים הרבים שיש למים במשפחה ישראלית ממוצעת. לקוחות כמו  טבעבר מבינים שהמדיום הטוב ביותר להגיע ללקוחות עם מענה מיידי הוא האינטרנט. וכדי לבצע אופטימיזציה יעילה לקמפיין אנחנו מתכוננים לעלות ב-3 סוגי קריאטיב שפונים לקהלים שונים."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד