הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ערוץ 10 העלה קמפיין אינטראקטיבי לסידרת הריאליטי החדשה "היפה והחנון"

21/07/2008 15:35
 

ערוץ 10 העלה קמפיין אינטראקטיבי לסידרת הריאליטי החדשה "היפה והחנון" העולה ברביעי הקרוב ב- 21:00 בערוץ 10.

 

הקמפיין לריאליטי החדש של הקיץ "היפה והחנון" יעלה בבאנרים מרחפים ברשתות חברתיות בלבד:, מקושרים, showme ועוד  והינו שילוב של סאונד ווידאו.

 

לראשונה נעשה, שימוש בפופ-אפים טלויזיוניים לטובת קמפיין באינטרנט.

 

את השיר "שני עולמות" המלווה את הבאנר ומשמש כשיר הנושא של הסידרה, מבצעים רמי קליינשטיין ולינור אברג'יל.

 

קמפיין האינטרנט של הריאליטי "היפה והחנון" עולה באמצעות חברת לעומק התודעה שיווק לצעירים".

 

תקציב הקמפיין: 50,000 אלף שקל.

 

מצ"ב לינק לבאנר: http://www.lhmedia.co.il/interactive/batg/

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד