הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ORS בקמפיין אינטראקטיבי לגיוס עובדים

23/07/2008 17:45

חברת ORS, באמצעות חברתarc  אינטראקטיב מקבוצת arc worldwide,  עלתה בקמפיין אינטראקטיבי לגיוס עובדים, בהשקעה של כ-300,000 ₪.

 

הקמפיין פונה לגולשים המחפשים עבודה ומאפשר להם לקבל ייעוץ לקריירה חדשה ולמציאת משרה המתאימה.

 

לצורך הקמפיין, הקימה חברתarc  מיני סייט המאפשר למקד את שליחת קו"ח על פי סוג העבודה המתאימה ולפי מספר קטגוריות.

 

המיני סייט והבאנר האינטראקטיבי מדגישים את המסר המרכזי בקמפיין: "ORS דואגים לקורות החיים שלך, לא רק על הנייר".

 

 

באנר: http://www.arcmedia.co.il/View/0708/ORS/JULY_2008/BANNER/750x150_08.html

מיניסייט: http://www.arcmedia.co.il/ors/july_2008/

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד