הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סקצ'רס עולה בקמפיין אינטרנט הקורא לגולשים לעצב בעצמם את הדמות המצוירת שלהם

23/10/2008 15:20

מותג הספורט והאופנה האמריקאי "סקצ'רס" עולה בקמפיין אינטראקטיבי ברשת בו קוראת החברה לגולשים לעצב את דמות המנגה (קומיקס יפני) שלהם. הקמפיין יעלה בהשקעה מדווחת של 150,000$.

קמפיין האינטרנט משלים את קמפיין החורף של החברה, בו מופיעה פרזנטורית המותג, דנה פרידר, כדמות מנגה משתנה. באתר האינטרנט החדש, שעולה בימים אלו (www.skechers.co.il), ניתן בכמה שלבים פשוטים, ליצור דמות מנגה מגניבה משלך. האפליקציה באתר סקצ'רס מאפשרת בחירת תנוחות גוף מנגאיות, שיער צבעוני ונעלי סקצ'רס אופנתיות. הגולש גם יכול לבחור אם לעצב דמות מצוירת לחלוטין או לשלב את הדמות האמיתית שלו בתוך הקומיקס. עם סיום התהליך יכול הגולש לבחור טקסטים ורקעים אישיים.

הגולשים באתר הקמפיין יכולים גם לדרג את יצירות הקומיקס של הגולשים האחרים. דמות המנגה האהובה ביותר תזכה את היוצר שלה ב-1,000 ₪ לרכישת נעלי סקצ'רס מקולקציית סתיו-חורף 2009.

קמפיין האינטראקטיב יעלה באמצעות חברת האינטראקטיב twisted, המתמחה בשיווק שיחה ותוכן גולשים באינטרנט.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד