הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין אינטראקטיבי של סמירנוף ישלב אולימפיאדה נושאת פרסים עם משחק הרשת הפופולארי YETI

30/06/2005

חובבי סמירנוף אייס צפויים לאתגרים מקוריים במסגרת קמפיין האינטרנט של סמירנוף ICE שיעלה בסוף השבוע הקרוב ויופיע במשך עשרה סופי השבוע של הקיץ בתקציב של כ-  200,000 ש"ח.

 

חברת IBBLS תעלה באמצעות חברת WEBSENSE-Media  קמפיין אינטרנטי למותג סמירנוף ICE תחת חווית ה HAVE AN ICE WEEKEND. במוקד הקמפיין יוזמנו הגולשים להשתתף באולימפיאדת YETI, משחק אינטרנט פופולרי שהזכויות עליו נרכשו ע"י וובסנס מהחברה האוסטרית שמחזיקה את הזכויות. הקמפיין יופיע באתרי YNET, NRG, דה מרקר,  MSNו- Layla.

 

ניסו לרדן, סמנכ"ל השיווק של וובסנס, אשר ביצעה את הקריאטיב ומנהלת את תקציב המדיה של הקמפיין, מוסר ש"הגולשים יתחרו במשחקי ה- YETI ובכל סוף שבוע יוכרז המנצח שיזכה בפרס מתנת סמירנוף אייס. ההשתתפות בתחרות הינה מגיל 18 ומעלה, כחלק ממדיניות השתייה האחראית של IBBLS."

 

הקמפיין של סמירנוף אייס ילווה בפרסום בעיתונות, פעילות קידום מכירות בחופי ים ובמרכזי בילוי.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד