הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין "Must Be Sexy" - זוכה שטרודל הזהב לחודש יוני 2005

4/07/2005

בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב שהתקיימה בשבוע שעבר, זכה הקמפיין הויראלי MUST Be Sexy   של מותג MUST של עלית במקום הראשון.

מחברת "אביטל יוגב.קום – יעוץ שיווקי לאתרי אינטרנט", אשר יזמה את התחרות, נמסר כי "התחרות החודש הייתה קשה במיוחד, מכיון שהשתתפו בה קמפיינים מצוינים נוספים כמו Free  SMS של אסקייפ והקמפיין של שברולט AVEO. זו הפעם הראשונה שמשתתף בתחרות קמפיין ויראלי, המופץ באמצעות הדואר האלקטרוני, אשר הוכן ע"י עלית דרך חברת קטע קטע, המתמחה בסוג זה של פרסום. זכייתו של הקמפיין, הן במסלול השיפוט המקצועי, והן כ"חביב הקהל", מוכיחה שוב כי האינטרנט הוא מדיה גמישה, המאפשרת יצירתיות כמעט ללא גבולות".

 

ורד קסטל שתיל, מנהלת השיווק של עלית ממתקים, מסרה בתגובה לזכייה כי "קמפיין האינטרנט MUST Be Sexy מעביר בדרך שנונה והומוריסטית את הרעיון שעומד מאחורי סדרת המסטיקים החדשה של MUST: מסטיקים שמתאימים למצב הרוח שלך. MUST הוא מותג נועז וחדשני, אשר פונה לקהל צעיר. לכן בחרנו לא להסתפק במדיות הקונבנציונליות ולהפיק בנוסף להן קמפיין אינטרנט, שהוא מדיה רלוונטית ומשמעותית בחייהם של בני הנוער והצעירים".

 

גיל לביא, מנכ"ל קטע קטע מוסר כי "זכייתו של הקמפיין מוכיחה כי פרסום ויראלי עובד ונתפס כאיכותי, הן מבחינת הגורמים המקצועיים והן מבחינת הקהל."

שטרודל הזהב היא תחרות חודשית, המתמקדת בקמפיינים אינטראקטיבים, ומתרחשת כולה (כולל הגשת מועמדויות וכל תהליך ההצבעה) בזירת האינטרנט.

במקביל למסלול ההצבעה של חבר השופטים המקצועי, מתקיים מסלול עממי, הפתוח לקהל הרחב, באתר התחרות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד