הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רנו מבקשת ממשפחות לצלם עבורה פרסומת לסניק המשפחתית

13/07/2005

קבוצת קרסו, יבואנית רנו לישראל, יוצאת לראשונה בקמפיין ללא פרסומת. הקמפיין האינטראקטיבי יזמין משפחות ליצור, לביים ולצלם במצלמת וידאו את הפרסומת  המשפחתית של רנו סניק, המיניוואן הקומפקטי המשפחתי של רנו ולזכות בפרסים, כאשר הפרס הראשון טיול משפחתי ליורודיסני ! בנוסף, במסגרת זו יוצאת רנו במבצע- רוכשים רנו סניק ומקבלים מצלמת וידאו של סוני וקורס צילום במתנה.

 

הקמפיין האינטראקטיבי, בהיקף של 1.5 מיליון ₪, יעלה ב- 15 ליולי וימשך עד אמצע

אוגוסט. קמפיין זה מתמקד בפעילות BTL אשר תיסוב סביב פעילות האינטרנט באמצעות חברת "WEBSENSE-Media  במיניסייט מיוחד שהוקם לצורך המבצע :

www.scenic.co.il ופרסום הסרטון שיצר משרד הפרסום "פלד" (מצ"ב) בבתי הקולנוע

של סינמה סיטי.

 

הקמפיין יקבל תמיכה בפעילות קד"מ המנוהלת ע"י חברת "יאללה"  ב- 4 מוקדים: סינמה סיטי ,קניון מלחה, גראנד קניון בחיפה וקניון רננים  , שם יוצגו הרכבים ויחולקו גלויות השתתפות במבצע וילווה ביחסי הציבור "שטרן אריאלי". את הקמפיין יחתום אירוע חגיגי בסינמה סיטי בסוף אוגוסט בו יוכרזו הזוכים.

 

מיכל גיל, מנהלת מותג רנו בקבוצת קרסו אומרת כי: פעילות זו מהווה שלב נוסף באסטרטגיית רנו סניק נבנתה למשפחה, שמטרתה להדגיש את חווית הנסיעה של כל המשפחה בסניק.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד