הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מכבי יוצאת בקמפיין אינטרנט הקורא להצטרפות לקוחות חדשים

28/04/2009 10:35

משרד

          משרד הפרסום יו רו ישראל יטפל בתקציב הפרסום האינטראקטיבי של מכבי שירותי בריאות.  בסוף השבוע עלה קמפיין בהיקף של כ- 350 אלף ₪ המעודד הצטרפות של לקוחות חדשים למכבי, לקראת מועד המעבר הקרוב, באמצע מאי. המסר "העצלנות תעלה לכם בבריאות" מועבר באופן מחויך, בעצה ידידותית על ידי שני השחקנים-קומיקאים המוכרים טלי אורן ודוד קיגלר.

 

         מכבי מבקשת באמצעות הקמפיין לעורר את מבוטחי הקופות – גברים, נשים ובעלי משפחות ולהוציא אותם מאדישות אופיינית. באמצעות פניה חברית מעודדת מכבי את הציבור לשקול מעבר אליה ובתוך כך מונה ומדגישה בעזרת ההומור והקריצה את היתרונות הייחודים מהם נהנים לקוחות החברים במכבי- הביטוח הרפואי הרחב, הרופאים המומחים והטכנולוגיה המתקדמת.

 

         הקמפיין מדגיש ומראה עד כמה תהליך המעבר למכבי קל. ניתן למלא טופס באינטרנט, הפניה תגיע למוקד ייעודי שהוקם למטרה זו, נציג שירות יצור קשר עם הלקוח המעוניין לבחון את האפשרות וילווה אותו במעבר קל ונח, על פי צרכיו. לקוחות שיבחרו להצטרף למכבי עד ה 15 במאי ויבחרו להצטרף לביטוח המשלים, ייהנו מכל הזכויות מיידית, ללא תקופת ההמתנה המקובלת של בין חצי שנה לשנתיים.

 

          לדברי עופר משולם, מנהל השיווק הארצי של מכבי שירותי בריאות, "ההתמודדות עם החסם העיקרי בתהליך המעבר בין קופות החולים, שהוא עצלות ואדישות, נעשית בקמפיין הנוכחי באמצעות הצחוק והחיוך. בחרנו באסטרטגיה של הטלת האחריות לבריאות על הלקוח עצמו, בצורה חברית וידידותית כעצה טובה. היות ומלאכת הבדיקה וההחלטה מהי הקופה הטובה ביותר עבורו - מוטלת על הלקוח, אנו מסבירים, בקריצה, שלא משתלם להישאר לקוח שבוי, לאורך שנים, במקום שאינו נותן מענה לצרכים הבריאותיים. בזכות הקריאייטיב המעניין, אנו פונים לגולשים בהומור, במטרה להוציא אותם מהאדישות ולעודד אותם לקחת אחריות על התחום החשוב ביותר בחייהם – הבריאות". משולם הוסיף כי "על פי מחקרים, עולה כי תחום הבריאות נתפס בעיני הציבור כחשוב ביותר, אך למרות זאת כתחום שאנשים ממעטים לקחת בו החלטה לעבור, גם כשאינם שבעי רצון מהשירות אותו הם מקבלים בקופ"ח שלהם".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד