הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"כללית סמייל" בקמפיין אינטרנטי לקידום החיוך בישראל

20/05/2009 13:00

רשת מרפאות  השיניים "כללית סמייל" מבית  הכללית, הרשת הגדולה מסוגה בישראל, יוצאת בקמפיין אינטרנטי ייחודי  לקידום החיוך בישראל.   

הקמפיין, באמצעות חברת האינטראקטיב  twisted, משיק אתר אינטראקטיבי חדש – www.makeUsmile.co.il  שעולה לאוויר בימים אלו. באתר יוכלו  הגולשים לבחור מבין מגוון אפליקציות משעשעות ולגרום למישהו שאוהבים לחייך, ע"י שליחת ברכות הומוריסטיות בעיצוב אישי, בפורמט של סרטוני אנימציה, סטיקרים, ציטוטים מצחיקים, תעודות הוקרה משעשעות ועוד. 

כל גולש יוכל לבחור את התוכן שמוצא חן בעיניו מתוך שלל החומרים המוצגים באתר ולשלב בו שם, תמונה שלו או של מקבל המייל ובכך להפוך את הברכות לאישיות וייחודיות. לדוגמא, תחת הכותרת: " מה עשיתי היום כדי לגרום לך לחייך", הגולש יוכל להעלות את תמונתו לסרטון אנימציה הומוריסטי בכיכובו שמראה סדרת סיטואציות משעשעות בהן נזרקת עליו עוגת קצפת, הוא רוקד בלט, טס בחללית, עובר הסרת שיער אצל קוסמטיקאית ואף מופיע במועדון חשפנות. דוגמא נוספת היא האופציה לכתוב ולייצר סטיקרים אישיים, תוך העלאת תמונה או עיבוד הטקסט שמאפשר האתר.

גלעד שגב, מנהל שיווק  ארצי ש.ל.ה (כללית סמייל, כללית רפואה משלימה וכללית אסתטיקה), מציין: "החלטנו לשים את החיוך בפרונט. כללית סמייל היא רשת מרפאות שיניים הגדולה בישראל וככזו, הודות לשירותים המתקדמים שלנו, אנו מסייעים לציבור גדול  בקרב הישראלים לשמור על חיוך יפה יותר. מכאן נובעת בחירתנו הטבעית בקונספט  "סמייל. לקידום החיוך בישראל." 

הקמפיין  האינטרנטי , בהשקעה של  כ- 150,000  ₪,  מבוסס  כולו  על אלמנט הויראליות ועל תוכן גולשים, המאפיינים את הרשת בעידן ה- WEB 2.0. כל החומרים יישלחו באמצעות המייל אל חברים וקרובים, במטרה לשעשע ולשמח אותם. בהמשך מוזמנים גם הם לגרום למישהו נוסף לחייך. ברשת מרפאות "כללית סמייל " מקווים, ששרשרת החיוכים תהיה ארוכה ותגיע לכמה שיותר אנשים ברחבי ישראל.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד