הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

היינץ בפעילות אינטראקטיבית במטרה להגיע לקהל הילדים

24/05/2009 17:50

חברת דיפלומט משווקת קטשופ היינץ בישראל משיקה בימים אלה מהלך שיווקי חדשני שמטרתו להגיע לקהל הצרכנים הצעיר, שנמצא כי מבלה חלק נכבד מזמנו מול מסך המחשב.

 

חברת דיפלומט, בסיוע פורטל הילדים המוביל בישראל, TIPO, הקימה אתר ייחודי www.HeinzKids.co.il הכולל כתבות בינלאומיות, הורדות שונות למחשב כגון לשומר מסך, למסנג'ר וכו', מגוון מתכונים מותאמים במיוחד לילדים, תחרויות ועוד. גולת הכותרת של האתר הם המשחקים שפותחו על בסיס הטכנולוגיה החדשנית של חברת המחשוב קאמרטס, המאפשרת לסרוק את בקבוק הקטשופ של היינץ דרך מצלמת המחשב ולהפכו למעין כלי משחק וירטואלי. בכך הופכת חווית המשחק לקשר בלתי אמצעי בין הילד למותג היינץ.

 

בסקר שקיימה לאחרונה חברת דיפלומט נמצא כי מותג היינץ מוכר בעיקר בקרב בני נוער ומבוגרים. לאור זאת החליטו בחברה על שורה של מהלכים שיווקיים מתוך מטרה לנכס לעצמם ערכים הרלוונטיים לקהל הצעירים.

 

השקת האתר הינה המשך לפעילות מתחילת השנה, בה היה שיתוף פעולה עם ערוץ הילדים ומתן חסות לסדרה הפופולארית "האי". כעת כאמור משיקה החברה את שיתוף הפעולה עם פורטל הילדים הפופולארי-TIPO.

 

לדברי דלית רוזן, מנהלת מותג היינץ בישראל, "המיזם הווירטואלי יאפשר לנו להציע לקהל הצעירים חוויה חדשה, מרתקת ומסעירה, שלבטח תסייע לנו להגדיל את החשיפה למותג ובתוך כך גם את ההעדפה שלו ע"פ המתחרים". 

 

המשחק יושק באתר היינץ החדש בהשקעה של כ- 500,000 ₪.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד