הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דובק משיקה קמפיין שיווקי אינטראקטיבי למותג הסיגריות "Wall Street"

14/08/2005

חברת דובק משיקה קמפיין שיווקי אינטראקטיבי למותג "Wall Street" בהשקעה של כ- 1.5 מיליון ₪. הקמפיין ילווה בסלוגן: "משחקים ב Wall Street וטסים לניו-יורק" ופעילות השטח תנוהל ע"י משרד קידום המכירות מיתוס שובל ומשרד פרסום באומן בר ריבנאי.

 

שבתאי יעקובי ראש אגף השיווק המכירות והסחר ב"דובק":  "ההחלטה לצאת בקמפיין שיווקי למותג "Wall Street" התקבלה לאחר ההצלחה האדירה לקמפיין ההשקה, שהעלנו בשנה שעברה. גם השנה הקמפיין  מדגיש את המסרים של מותג הסיגריות "Wall Street"  בקמפיין, המדגישים פרמטרים של הצלחה ועוצמה אישית, אבל בדרך המיוחדת והאינדיבידואלית של כל אחד ואחד מאיתנו". 

 

הפעילות כוללת קמפיין פרסומי, קידום מכירות, פעילות חוויתית, משחק אינטראקטיבי הכולל פרסים יקרי ערך, כאשר הפרס הראשון: חופשה זוגית בניו-יורק הכוללת בילוי הופעות, ארוחות במסעדות ו-1,000$ לבזבוזים, בנוסף, יחולקו עשרות פרסים כמו מערכות קולנוע, די.וי.די, נגני MP3 ועוד.

 

במסגרת הקמפיין למותג Wall Street, ניתן להשתתף במשחק באחד משלושת הדרכים הבאות: באמצעות מחשבים ניידים שימוקמו במוקדי בילוי ובידור ברחבי הארץ באמצעות צוותים ממותגים שתפעיל חברת דובק; CD עם תוכנת המשחק להתקנה על המחשב הביתי, אשר יחולקו על-ידי דיילים ורכבי שטח ממותגים ברחבי הארץ; באמצעות הטלפון, צוותים אשר יחלקו גלויות המפנות למשחק הטלפוני. מטרת המשחק הינה לצבור נקודות.

 

עידית גולני מנהלת השיווק בחברת "דובק" : "פעילות זו מהווה המשכיות לקמפיין "Wall Street" שהעלנו בשנה שעברה. השנה החלטנו לייחד את הפעילות בדרך בה היא תבוצע אל מול הצרכן הסופי. הייחודיות בקמפיין היא היותו אינטראקטיבי, כך שיוכל להעניק לכל משתתף חוויה אישית מתחילתו ועד סופו, וכל זאת בדרך ובנתיב בו המשתתף בוחר: באמצעות מחשבים ניידים במקומות בילוי, CD מיוחד שיחולק ובאמצעות הטלפון".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד