הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ערוץ TV Mall 444 מדווח: אחד מכל ארבעה אנשים מכיר את הערוץ

17/08/2005

ערוץ TV Mall 444 ערך סקר מודעות באמצעות חברת המחקרים מרקט וואטש. בסקר השתתפו כ- 500 נשאלים ונשאלות ישראלים – יהודיים מגיל 18 ומעלה.

 

מהסקר עולים הנתונים הבאים: שיעור המודעות הנעזרת לערוץ TV Mall 444 עומד על כ- 26.4%. כעשרה אחוז מהנשאלים אף ביקרו באתר. 16.4% מהם עדיין לא בקרו בערוץ אולם הם מכירים את הערוץ.

 

שיעור המודעות הנעזרת לערוץ גבוה לעומת כלל המדגם בקרב נשים: 32% מהנשים שמעו על הערוץ ומודעות של כ- 36% בקרב בני 18-24.

 

הסקר אף בדק את שיעור המודעות הבלתי נעזרת. הממצאים מראים כי 13% מהנשאלים מכירים את TV Mall 444. נט אקשן זכה למודעות בלתי נעזרת בשיעור של 4.4%. המודעות ל- TV Mall 444 גדולה פי 3 מהמודעות לנט אקשן, הפעיל כחצי שנה.

 

גלית בן שמחון אמרה היום בנושא: אנו מרוצים מאוד מתוצאות הסקר. חלק משמעותי מהצלחתו של הערוץ טמון במודעות של הצרכנים לפעילות שלו. אני מאמינה כי מודעותם של צופים חדשים ולקוחות פוטנציאליים מחד ושל משווקים חדשים מאידך תיצור מגוון גדול ואטרקטיביות גבוהה: יותר אנשים יכנסו לערוץ, ימצאו מגוון רחב יותר של מוצרים ויבצעו רכישות בהיקפים גדולים יותר. דבר זה יביא להתעניינות בקרב המשווקים וייצור מערכת דינמית בעלת פוטנציאל שיווקי אדיר.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד