הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קבוצת קניוני ישראל משיקה קמפיין פייסבוק לנשים

1/08/2010 12:00

בשבוע הראשון של חודש אוגוסט יעלה לאוויר לראשונה קמפיין פייסבוק משותף של קבוצת קניוני ישראל ושבועון 'לאישה'. במסגרת שיתוף הפעולה בין השניים תפורסם פנייה באתר 'לאישה' ב- ynet ובפייסבוק של 'לאישה', שתוביל לפייסבוקים של  כלל קניוני ישראל, שם יוצע לגולשות שבועון 'לאישה' מתנה. על מנת לקבלו, יופנו הגולשות לקבלת מידע נוסף בפייסבוק של הקניון הקרוב למקום מגוריהן.

 

לדברי אילנית גריוביץ'-ברגר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת "קניוני ישראל", "במסגרת היותנו קבוצת הקניונים המובילה והסמן הימני בכל הנודע לפלטפורמות מדיה ושת"פים, מדובר ביוזמה נוספת שנועדה לפנק את קהל לקוחותינו". לדבריה, "מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בארץ, שהינו צעד מתבקש מאחר וקהל הלקוחות של קבוצת קניוני ישראל מתבסס בעיקרו על אוכלוסיית הנשים, ולכן היה זה זה טבעי עבורנו לחבור למגזין 'לאישה' שהוא הפופולארי והמוביל בישראל".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד