הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קניוני ישראל וערוץ הבידור הישראלי יוצאים בקמפיין פייסבוק משותף

11/08/2010 13:20

לאחר שזכתה למיליון הורדות ב- VOD, מגיעה סדרת הריאליטי המצליחה "TLV– עושים את ת"א" לקניוני ישראל.

 

במהלך חודש אוגוסט יעלה לאויר קמפיין פייסבוק משותף לערוץ הבידור הישראלי ולקבוצת קניוני ישראל. מדובר בסדרת ריאליטי-דרמה חדשה, שעלתה בערוץ הוט לפני כחודשיים לצופים הצעירים, בה 4 השחקנים הראשיים מנסים את דרכם בעיר הגדולה בעולם התקשורת והפרסום.

 

במסגרת הקמפיין, יפוזרו במהלך החודש 4 קאט-אאוטים של כוכבי הסדרה ברחבי הקניונים, ומעריצי הסדרה יוזמנו להצטלם איתם ולהעלות את התמונה לדף הפייסבוק של הקניון בו הצטלמו. המטרה היא להשיג כמה שיותר LIKE לתמונתך בפייסבוק, שכן 30 המעריצים שיזכו למספר הגבוה ביותר של  LIKE יזכו במפגש אינטימי עם כוכבי הסדרה, שיתקיים ב- 30 באוגוסט בקניון הגדול בפתח תקווה.

 

לדברי אילנית גריוביץ'-ברגר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת קניוני ישראל, "הפעילות מחברת את הוויית קניוני ישראל לתכנים אקטואליים של לקוחותינו הצעירים ומזרימה את מעריצי הסדרה לקניוני ישראל. הפייסבוק עבורנו הוא פלטפורמה נכונה ורלוונטית לפעילות מסוג זה, המאפשרת לנו לחשוף את קהל הצעירים לפעילויות של הקניונים באזור מגוריהם באמצעות דפי הפייסבוק של כל קניון, ההופכים למדיית תוכן מעניינת ואקטואלית".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד