הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פרטנר מעלה קמפיין ראשון באינטרנט לפורטל oboxlive במסגרתו מיליון לחיצות ייחשפו את הסלבריטי המסתורית

29/08/2005

חברת פרטנר מעלה היום לאוויר אירוע רשת ייחודי לפורטל oboxlive במהלכו תוצג צללית של דמות מפורסמת אשר תיחשף רק אם יקליקו עליה מיליון פעם!

הדמות המסקרנת עולה בשערי האתרים המובילים באינטרנט ולצידה מוצג בזמן אמת מספר ההקלקות של כלל הגולשים מכל האתרים, כאשר המטרה המשותפת להגיע למיליון הקלקות.

 

מצללית הדמות ניתן להבחין כי מדובר בבחורה מצודדת ודמותה תיחשף באופן הדרגתי על פי מספר ההקלקות, כך לדוגמא חצי מיליון הקלקות ייחשפו חצי מתמונתה הנועזת.

 

מחברת Y&R אינטראקטיב אשר הפיקה את הקמפיין רומזים כי מדובר בסלבריטי בין לאומית.

 

היעד של מיליון הקלקות נקבע כרף מאתגר במיוחד ואם יתממש, ישבר שיא ישראלי בקמפיין אינטרנט כך לדוגמא בקמפיין השקת הדור השלישי של orange במסגרתו נרכשו כל שטחי הפרסום באינטרנט הישראלי, נרשמו כשלוש מאות אלף הקלקות.

 

לקוחות oboxlive יוכלו להוריד את התמונה למכשירם ישירות מהבאנר לפני כולם באמצעות הקלדת מספר הסלולרי שלהם מתחת לדמות.

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד