הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

FIX עולה בקמפיין חלומות אינטראקטיבי לקולקציית חורף 2010/2011

13/10/2010 15:05
הגדל

FIX, מותג ההלבשה התחתונה עולה בקמפיין חלומות אינטראקטיבי ראשון מסוגו בישראל לעונת סתיו חורף 2010-2011. הקמפיין בקונספט 'FIX YOUR DREAMS', עולה באמצעות משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי'. הקמפיין יכלול פרסום במגזינים, אינטרנט, רשת חברתית, ובמיניסייט של המותג. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכמיליון ₪.

 

קמפיין החלומות מבוסס על הקונספט כי הבגדים שאנו לובשים, משפיעים על החלומות שלנו ומשלב צילומים אמיתיים אשר צולמו בטכניקה ייחודית שעליהם הוספו הסיטואציות המאויירות של החלומות המושפעים מהלבוש. הקמפיין מציג חמש סיטואציות שינה שונות עם איורים מעולם החלומות, בהן מככבים דוגמן ושתי דוגמניות. כל תמונה מציגה סיטואציה מצולמת מעולם השינה עם חלום מאוייר, התואם את בגדי לבוש השינה, הפנאי וההלבשה התחתונה של המותג, אותו לובשים הדוגמנים.

 

הקמפיין מאפשר הפנייה מהרשת החברתית ישירות למיניסייט www.fix-fixmen.co.il ובו מעבדת שינה ייחודית. לכל גולש תהיה אפשרות לנהל יומן חלומות אישי ובו יוכל לרשום את החלומות שלו בכל יום ביומן החלומות אישי, לתייג חברים בחלומות ולשתף באתר הפייסבוק, בהתאם לתגיות ולבחירה האישית שלו.

 

אל האתר מצטרף פרשן החלומות, הד"ר לפסיכולוגיה יוסי דותן. בכל יום יוכלו הגולשים להעלות את החלומות שלהם, והוא יפרש אותם עבורם.

בין כל שולחי החלומות תיערך תחרות אינטראקטיבית ובה בכל שבוע ולמשך חודש, ייבחר החלום המעניין ביותר, אשר יזכה את החולם הזוכה בשובר על סך 250 ₪ לרכישה ברשת חנויות לודז'יה רוטקס ברחבי הארץ. לרשימת החנויות : www.fix-fixmen.co.il

 

שמחה קינן, מנכ"ל החברה: "אנחנו גאים לעלות עם קמפיין פרסומי ראשון מסוגו בישראל עבור המותג FIX. הקמפיין אינטראקטיבי ומאפשר לכל אחד ואחת להתחבר אל המותג ולעולם ההלבשה התחתונה בכל קטגוריות האופנה השונות ומאפשר הצצה ייחודית ואישית לעולם החלומות".

 

הקמפיין צולם על ידי הצלם שי יחזקאל ואוייר על ידי עידן שני, אשר אייר את החלומות בסגנון אורבאני עם השפעות MTV טלויזיוניות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד