הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רק חלק קטן מהתאגידים מאמין כי יקבלו החזר טוב על ההשקעה

8/05/2011

פורסם לראשונה באתר Trends--news.com

מחקר שנערך בקרב 24 תאגידים גדולים מראה שכולם פרט לאחד מתכוונים להגדיל את השנה את היקף תקציבי התקשורת השיווקית שלהם במדיה חברתית. זאת למרות שרוב מנהלי התאגידים אינם חושבים שניתן למדוד את התוצאות של השקעה זו. אך לעומת זאת הם מאמינים כי ניתן באמצעות תגובות הגולשים בדפים של התאגידים לקבל תובנות חדשות, ולהבין טוב יותר את הצרכים של לקוחותיהם וציבור הצרכנים. רק 23 אחוז מהמרואיינים אמרו כי הם משוכנעים שניתן לקבל החזר טוב על ההשקעה במדיה החברתית.

פרשנות העורך: המדיה החברתית הפכה לאחרונה לפלטפורמה עסקית מובהקת בכך שהיא משתמשת בגולשים כדי להעביר מסרים, ובכך היא מאתגרת עסקים רבים להציג את היתרונות היחסיים שלהם, באופן שישבה את ליבם של הגולשים. סביר להניח שהתחום העסקי ילך ויתפתח, אך התחרות בין התאגידים והחברות תהיה קשה וחריפה יותר, וציבור הגולשים הוא שיחליט מה מתאים להעברה ומה לא. 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד