הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

משק צוריאל בקמפיין פורסקוור ארצי

23/05/2011

קמפיין פורסקוור הושק על ידי מחלבת משק צוריאל לרגל חג השבועות הממשמש ובא. במסגרת הקמפיין, שתוכנן והוצא לפועל על ידי חברת Moblin, הפועלת בתחום השיווק והפרסום הסלולרי בישראל, יקבלו משתמשי פורסקוור, הטבות במעל 100 מסעדות ובתי קפה פרטיים ברחבי הארץ, שיציעו למבקרים טעמים מהגליל, עם גבינות המשק ומנות מיוחדות, דוגמת ארוחת בוקר גלילית, פסטה גלילית וסלט גלילי.

 

כדי לזכות בהטבה - 50% הנחה לארוחה שניה - כל שצריך הוא להצטייד בתוכנת פורסקוור (רשת חברתית מבוססת מיקום, המשלבת את מאפייני הרשתות החברתיות לבין אפליקציות סלולריות במכשירים חכמים הכוללים GPS), ולצאת לשוטט ברחבי ישראל. כאשר משתמש פורסקוור נמצא בקרבת בית קפה המציע את ההטבה, הוא יקבל לנייד שלו סימון "Special", ויוכל לבצע "צ'ק אין" לבית הקפה ולקבל מיידית את קופון ההנחה לסלולרי שלו. המבצע זמין עבור משתמשי אייפון, בלקברי, אנדרואיד, פאלם ואובי של נוקיה.

 

"החיבור הטכנולוגי של שיתוף הפעולה הזה עם המסעדות ברחבי ישראל, לאפליקציית פורסקוור, מאפשר לקהל הסועדים לאתר בזמן אמת היכן יוכלו להשיג את הספיישלים המיוחדים מהגליל, ובתוספת הטבה", אומר גיא אדרי, מנהל שיווק שוק מקצועי במילקו (שכוללת את טרה, מולר ומשק צוריאל),

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד