הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

עלית מציגה סרט פיצ'ר אינטראקטיבי לאינטרנט למותג תפו'ציפס

18/09/2005

עלית מזון מעלה היום לראשונה פיצ'ר אינטראקטיבי מושקע, המורכב מעשרים סרטונים באורך כולל של מעל 10 דקות תחת האסטרטגיה הפרסומית: "טבעי שלא תשלוט  בעצמך".

 

הקמפיין יעלה באמצעות חברת Y&R אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי בהשקעה של 50 אלף דולר בפורמט של קמפיין וויראלי רחב היקף.

 

גרי גרינשפן, מנהל השיווק של עלית מזון אמר היום: "זהו קמפיין האינטרנט הראשון של תפוצ'יפס המבוסס בעיקר על הפצה ויראלית בין גולשי האינטרנט. אנחנו מקווים להגיע לפחות למיליון גולשים. הקמפיין הוא  תדמיתי חדשני ופונה בעיקר לצעירים ובני נוער הנמצאים היום הרבה יותר באינטרנט"

 

ערן גפן, מנכ"ל Y&R אינטראקטיב אמר היום: "חברת עלית מזון קבלה שתי בחירות "נועזות" בקמפיין החדש, הראשונה היא בחירה בהומור העצמי בכך שלקחו את הקונספט "טבעי שלא תשלוט בעצמך", והסכימו להעמיד את תפוצ'יפס במבחן אל מול אופציות נחשקות יותר. השנייה היא בכך שבחרו להימנע מעוד קמפיין באנרים סטנדרטי ובחרו בהפקת פיצ'ר אינטראקטיבי מתקדם, אשר אין לי ספק שיהפוך את הפרויקט ללהיט וויראלי. לדעתי בעולם בו קהל היעד נמצא באינטרנט כדאי לנצל את היכולת של המדיום לשבור את מסגרת השלושים שניות ולהשקיע בו לא פחות מהטלוויזיה."

 

במרכז הקמפיין עומד פסיכיאטר מוטרף אשר מבצע בדיקה אינטראקטיבית לגולש על מנת לבחון האם הוא שולט בעצמו. במהלך הבדיקה מציע הפסיכיאטר לגולש לבחור מה הוא מעדיף תפוצ'יפס או פריטים נחשקים יותר, כגון מכונית ספורט, יאכטה וכיוב'.

בהתאם לבחירות של הגולש הפסיכיאטר מגיב ואף נוזף בו בהומור במידה ובחר באופן תמוה בתפוצ'יפס. המבחן בנוי משש שאלות שונות ולכל אחת מהן שתי תשובות אפשריות. בהתאם לבחירה הגולש מקבל דיאגנוזה נקודתית ובסוף המבחן ניתנת הדיאגנוזה הסופית. 

 

לצורך הקמפיין נבנתה הפקה רחבת היקף בדומה לסרטי פרסומות באולפני ברודקאסט, עם שחקן התיאטרון הוותיק, שמוליק וולף ו- 20 אנשי צוות הפקה. חומרי הגלם שכללו מעל  10 שעות נערכו ונבנו באפליקציה מיוחדת אשר מתאימה את תגובות הפסיכיאטר על פי הבחירות השונות של הגולש.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד