הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

העכבר של בזק מגיע לאינטרנט ב-100,000$

20/09/2005

קמפיין העכבר של בזק מגיע לאינטרנט. בהמשך לקו הפרסומי ולמיתוג החדש של בזק שיצר משרד הפרסום יהושע TBWA מעלה בזק היום (יום ג') את קמפיין המיתוג לאינטרנט המהיר ברוחב פס של 5מגה באמצעות וובסנס מדיה בתקציב של 100,000 דולר. הקמפיין ייעלה באתרים: YNET, WALLA , ONE , TAPUZ , START,  MSN ועוד כ- 60 אתרים מרשת I-MEDIA.



הקונספט המוביל של הקמפיין הוא "לך תדע לאן העכבר ייקח אותך", על בסיסו נבנה הקריאטיב לקמפיין האינטרנט תחת רעיון ה"עולמות" של בזק, עולמות תוכן ו- FUN .

 

קטי יופה מנכ"ל וובסנס אומרת שוובסנס-מדיה פיתחה את קונספט "העולמות" המחזק את המסר תוך בניית שני עולמות חדשים המעצימים את חווית הגלישה ע"י שליחת הגולש לאתרים שונים בעולם. לאחר הכניסה לאתר מקליקים על אייקונים שונים המופיעים על המסך ו"מגיעים לאן שהעכבר לוקח אותך", סיסמת הקמפיין.

 

יופה מוסיפה כי: "קונספט העולמות נבנה כקונספט גמיש ובעל יישות משלו אשר יכול להמשיך ולהתפתח לעולמות נוספים אליו לוקח אותך העכבר ובעצם כך לחזק את ההצהרה והאסטרטגיה  החדשה של בזק".

 

בקמפיין הזה נעשה שימוש בשילוב בין גרפיקת תלת ממד, FLASH  ווידיאו.

 

כדי לחוות את עוצמת החוויה מומלץ להיכנס ולהקליק: Worlds.bezeq.co.il

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד