הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לילית קוסמטיקה מעלה קמפיין אינטראקטיבי חדש לרגל השקת הבושם החדש מבית "אזארו"

20/09/2005

חברת לילית קוסמטיקה המייבאת ומשווקת באופן בלעדי את בשמי "אזארו" מעלה קמפיין אינטראקטיבי חדשני לרגל השקת הבושם החדש לאישה VISIT FOR WOMEN. הקמפיין החדש יכלול פרסום אינטרנטי וכן פעילות אינטראקטיבית באתר ייעודי אליו ניתן יהיה להיכנס באמצעות הפניה שתתפרסם באתר MSN. 

 

באתר הייעודי יתבקשו הגולשות להשיב על שאלה הקשורה בעולם הרגשות בהתאם לקונספט עליו מבוסס הבושם ושמו- FOR WOMEN VISIT- המרמז על ביקור מרגש ובהתאם להקל היעד אליו פונה הבושם: נשים עצמאיות, אסרטיביות שיודעות מה הן רוצות!. בנוסף, האתר יכלול סקרים, כתבות וסרטוני וידיאו בכל הקשור לעולם הרגשות.

 

נשים אשר ישתתפו בפעילות יוזמנו לבחור את המקום המרגש שאליו ירצו לטוס עם בן זוגן, כאשר בסיום התחרות ניתן יהיה לזכות בכרטיס טיסה ליעד הנחשק. כמו כן, כל מי שתשתתף במשחק תוכל להוריד מהאתר קופון בגינו- כל לקוחה אשר תרכוש את הבושם החדש VISIT לאישה (בגודל 50 מ"ל או 75 מ"ל) תקבל במתנה: בושם VISIT לגבר בשווי 180 ₪ או קרם גוף VISIT לאישה  בשווי 250 ₪.

 

היקף הקמפיין מוערך בכ- 250 אלף ₪ והוא יסתיים בתקופת החגים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד