הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תלמה מקבוצת יונילוור בשיתוף פעולה עם פורטל הילדים Tipo :משיקות המוקדש ל"שוגי בריבוע"

21/09/2005

פורטל הילדים והנוער - Tipo , מקים בשיתוף עם תלמה מקבוצת יוניליוור את האתר www.shugi.co.il, המוקדש ל"שוגי בריבוע" – ריבועי דגנים בטעם דבש שמשיקה תלמה בימים אלה. האתר החדש יעלה לאוויר ב-28 באוגוסט ופעילותו תימשך ארבעה חודשים.

 

האתר החדש www.Shugi.co.il יכלול מגוון פעילויות בשילוב עם דמותו החדשה של שוגי ועם ריבוע הדגנים של "שוגי בריבוע",ביניהן: משחקים, תחרויות, הורדות מיוחדות לתוכנות MSN מסנג'ר ו - ICQ, משחקי הפעלה וקריוקי, מערכת ברכות לעיצוב עצמי ומשחקים אינטראקטיביים מול ילדים אחרים.

 

האתר נבנה והוקם על ידי פורטל הילדים - Tipo המתמחה בסקטור הילדים והנוער בארץ. האתר Shugi ופורטל Tipo פועלים באופן עצמאי ונפרד זה מזה כאשר בכל אחד מהם, נמצאת הפנייה לאתר השני. האתרים מעורבים זה בזה מבחינת תכנים ומבחינת הפרסום בהם.

 

"ב – Tipo מתקיימת אינטראקציה רצופה ויומיומית עם 120 אלף ילדים ביום" מוסר שי בלוך, מנהל פורטל Tipo. "אותה כמות מדהימה של ילדים נהנים מהתכנים שהאתר מציע ובמקביל, נחשפים למוצרים או לשירותים שהאתר מפרסם. כל מוצר, כדוגמת "שוגי בריבוע" של תלמה, זוכה ב - Tipo לחשיפה יומיומית עצומה שאין כדוגמתה בקרב אוכלוסיית היעד הממוקדת של הילדים והנוער".

 

דורון זילברשטיין, מנהל שיווק תלמה, יוניליוור ישראל: "הקמת אתר שוגי בשיתוף עם פורטל Tipo מהווה שלב טבעי ומתבקש במסגרת השקת המוצר החדש לילדים "שוגי בריבוע". בחרנו לחבר את שוגי, כמותג מוביל בתחום הילדים, עם פורטל Tipo בשל מומחיותו והיכרותו העמוקה עם עולם הילדים והנוער בישראל, מתוך מטרה לספק לילדים חוויות מהנות, כדוגמת משחקים ותחרויות, שישלימו את ההנאה מצריכת המוצר".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד