הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מחקר של 'מגזרים' באמצעות 'שילוב': במגזר הערבי פוטנציאל שיווקי אדיר בלתי ממומש בתחום האינטרנט

21/09/2005

% 43 מהאוכלוסיה הערבית עד גיל 20 גולשים באינטרנט, כך עולה ממחקר שערכה 'מגזרים' באמצעות מכון 'שילוב'.

 

ראויה אליאס, מנהלת המחלקה הערבית בחברת 'מגזרים' המתמחה בתקשורת משולבת למגזרים רוסי, ערבי  וחרדי אמרה כי : "הנתון מוכיח כי במגזר הערבי תשתית גדולה ולא מנוצלת בכל נושא התוכן באינטרנט. הנתונים מראים כי במגזר הערבי אין בעיה של קדמה ומחסור באמצעים טכנולוגים אלא בעיה של מחסור בחברות אשר מעונינות להשקיע ולחדור לשוק". מהסקר עולה גם כי רוב (52%) בעלי המחשב גולשים באינטרנט. חשוב לציין כי במגזר הערבי ל – 83% מהצעירים עד גיל 20 יש מחשב.

 

ראויה אליאס מוסיפה: "יעשו בחכמה המפרסמים ומנהלי השיווק אם ימהרו לחדור לתחום הזה ולפרסם באתרי האינטרנט הפופולריים במגזר. תחום האינטרנט רק מתפתח וגדל בכל מה שקשור למגזר הערבי".

 

מגזרים הנה חברת תקשורת משולבת העוסקת במתן פתרונות פרסום ושיווק במגזרים האתניים רוסי, ערבי וחרדי בישראל. למגזרים סל שירותים רחב הכולל פרסום, יחסי ציבור, פרסום באינטרנט ,סקרים ומחקרים, הפקת אירועים, קיום מגע ישיר עם הצרכנים בפעילויות שטח חיבור למובילי דעה, ועוד.

 

החברה שמה לעצמה למטרה למצות עבור לקוחותיה את פוטנציאל השיווק על ידי שימוש בידע רב ובלעדי בתחום המגזרים האתניים אשר נצבר במרוצת השנים על ידיה. בעזרת ידע זה פותחו כלים מעשיים המאפשרים למגזרים להוביל את לקוחותיה בארץ להצלחות רבות ומוכחות.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד