הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ברליץ בקמפיין אינטרנטי והגרלת טיסה לספרד כטיזר לקמפיין טלוויזיוני שיעלה בשבוע הבא

27/10/2005

ברליץ, בית הספר המוביל ללימוד שפות והכשרות בינתרבותיות יוצא במשחק  אינטרקטיבי נושא פרסים המשחק מהווה טיזר לקמפיין הטלוויזיה העולה בשבוע הבא.  כל הגולש באתרים דה מרקר וגלובס יוזמן להשתתף במשחק שישלח לתיבת המייל האישית ולנחש לאיזו חברה שייך הקמפיין המוצג. תשובה נכונה תשתף את הגולש שענה בהגרלה המונה עשרות פרסים שהראשון בהם כרטיס טיסה לספרד.

 

 

לדברי גדי בלייכר, מנכ"ל ברליץ ישראל, מציע המשחק חיבור לברליץ, חוויה נושאת פרסים והיכרות עם הקמפיין הייחודי שעומד לעלות. לדבריו, ממשיכה ברליץ בקו חוויתי ושנון שהובילה השנה בקמפיינים עטורי פרסים: מודעות הליפסטיק ("שפות יבשות") ותשדירי הרדיו ההומוריסטיים שהציגו את החשיבות בידיעת שפות להבנה מדוייקת של הנאמר, למשל, תשדיר משה ובני ישראל במדבר ועוד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד