הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סטלה ארטואה בקמפיין להצגת פרסומות עבר בקולנוע אינטראקטיבי ברשת

30/10/2005

מותג הבירה הבלגי סטלה ארטואה יוצא בקמפיין רשת המביא לצרכן הישראלי מסורת ארוכה של סרטי פרסומת מושקעים ואיכותיים, באמצעות מהלך אחד מהיר ופשוט.

 

הקמפיין יעלה ברשת בית קולנוע ווירטואלי בסגנון אירופה של שנות ה-20. בקולנוע של סטלה מוזמן הגולש לרכוש כרטיס ב"קופה", להצטייד ב"פופקורן" , להיכנס ל"אולם" ולצפות בסרט מתוך מבחר הסרטים עטורי הפרסים המפרסמים את המותג בעולם מזה 10 שנים.

 

הקמפיין, באמצעותY&R  אינטראקטיב מקבוצת שלמור אבנון עמיחי/Y&R, הינו מהלך שיווקי מיוחד במינו, המבסס את תדמיתו הבינלאומית היוקרתית של המותג עם השקתו בישראל.

 

הקמפיין יעלה באתרי האינטרנט המובילים בתקציב כולל של  350 אלף ₪.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד