הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כאל מפתיעה גולשים

2/10/2012

משרד הניו מדיה DIBOOR  העלה קמפיין ויראלי עבור חברת Cal תחת הכותרת " Cal מסדרת לאנשים סוף שבוע קל". במסגרת הפעילות חיפשו בכאל  אנשים שזקוקים לבילוי, אנשים שצריכים סוף שבוע קל. האיתור בוצע באמצעות ניטור שיחות ברשת. לאחר מכן הגיע אליהם בהפתעה עם צוות צילום ונציגת חברת Cal העניקה להם שוברי מתנה בהתאם לסטטוס או לציוץ אותו כתבו.

כך לדוגמה: מישהי שצייצה שבא לה ארוחת בוקר קונטיננטאלית זכתה לביקור עם צוות צילום שהעניק לה שוברים לארוחת בוקר.אנשים שצייצו כי הם עייפים או זקוקים לסוף שבוע או לבילוי, קיבלו גם הם צוות בהפתעה עם שוברים לבילויים, הופעות, ארוחות בוקר, סטנד אפ, אטרקציות ומופעים לילדים.
הנה הסרטון שמתעד את הפעילות:

הפעילות באה למנף ברשתות החברתיות מהלך שיווקי של Cal לקידום תוכנית ההטבות החדשה שלה הנקראת "סוף שבוע קל".

קרדטים DIBOOR:
מנכלית דנה קול
סמנכל  קריאטיב ואסטרטגיה – צביקה בשור
סמנכלית לקוחות טלי בריל
מנהלת לקוח מאיה  באורפרוינד

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד