הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

סופר פארם בקמפיין דיגיטלי

25/12/2012

סופר-פארם מקדמת את השימוש בקופונים סלולריים: מהלך ה-happy sale, חגיגת המכירות בחודש ינואר, ייפתח השנה לראשונה שלושה ימים קודם ללקוחות הדיגיטליים של סופר-פארם. הלקוחות ייהנו מחוברת קופונים הכוללת 72 קופונים שתעלה כבר ביום שני באפליקציה ובאתר החברה. 

 

200 אלף הלקוחות שכבר הורידו את אפליקציית סופר-פארם באייפון ובאנדרואיד ולמעלה מ- חצי מיליון הגולשים שנכנסים לאתר מידי חודש יוכלו לממש את הקופונים וכמותם גם לקוחות חדשים. את הקופונים המודפסים ניתן יהיה להשיג בעלוני החברה שיחולקו בעיתוני סוף השבוע, במקומונים השונים ובסניפי הרשת. החוברת כוללת 72 קופונים המעניקים הנחות של עד 70% בכל מחלקות החנות וניתנים למימוש פעם אחת בלבד עם הצגתם בעת הקנייה. סופר- פארם תשקיע בחודש ינואר בחגיגות ה-Happy Sale כ-6 מיליון הכוללים קמפיין טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט.

 

לדברי דני לוזון, סמנכ"ל סחר ברשת סופר-פארם: "סופר-פארם היא הרשת הראשונה בישראל שהציעה ללקוחותיה חוברת קופונים למימוש בעת הקנייה וללא התניה. זוהי הפעם הרביעית שאנו מפיקים חוברת כזאת וצופים מימושים של 3 מיליון קופונים. חוברת הקופונים אטרקטיווית במיוחד עבור לקוחותינו כיוון שהיא מציעה הנחות בכל מחלקות החנות- בקוסמטיקה, תינוקות, בית מרקחת וטבע ועוד".

 

עופר לוי סמנכ"ל השיווק של רשת סופר-פארם, "בחרנו להיטיב עם הלקוחות הדיגיטליים של סופר-פארם ולאפשר להם ליהנות לפני כולם מ 72 הקופונים דרך הסלולארי או אתר החברה."

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד