הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שיווק שחקני ספורט בעולם דיגיטלי

25/12/2012
שיווק שחקני ספורט בעולם דיגיטלי (הגדל)

האתר מציג שחקנים בארץ ובעולם ופונה לקהל הבינלאומי ולקבוצות כדורגל ברחבי העולם.
המערכת אשר פותחה באופן ייעודי מעבירה שלב קדימה את תחום סוכני השחקנים ומאפשרת לקבוצות וסוכנים ממדינות שונות ברחבי הגלובוס לצפות בשחקנים המיוצגים, לכל שחקן ישנו כרטיס שחקן וירטואלי בו ניתן לראות תמונות, וידאו, סטטיסטיקות- שערים והופעות לאורך השנים, צפייה בתפקודי משחק על גבי תצוגת המגרש, תוקף החוזה של השחקן, שפות ופרטים נוספים רבים.

סוכן השחקנים יכול להיחשף לכל המידע שהוא צריך באמצעות מערכת ניהול מבוקרת שדרכה ניתן לראות סטטיסטיקות וחיווי בזמן אמת.  כרטיס השחקן מתעדכן און ליין, הנתונים נמשכים והכרטיס מעודכן כל הזמן.

גיל רבי, מנכ"ל רבי אינטראקטיב על השקת האתר "בניגוד לשנים קודמות בהם לשחקני כדורגל ממדינות עולם שלישי היה קשה מאוד להתקדם, עולם הדיגיטל הופך את זה להרבה יותר נגיש, כיום בזכות הטכנולוגיה המתקדמת קל יותר לאתר שחקנים ולספח אותם לסוכנות שחקנים ולבסוף לקבוצות בכירות יותר. אם בעבר הרבה כישרונות צעירים שיכלו להיות שחקנים ברמה בינלאומית התפספסו כיום המצב שונה וקל יותר לסוכנים, לשחקנים ולקבוצות להגיע לכישרונות. הכל מתנהל היום במהירות בשיחת וידאו ניתן להפגיש בין סוכן קבוצה לשחקן".

סוכנות השחקנים הבינלאומית "EDA" מאתרת כישרונות צעירים ברמה גבוהה ממדינות עולם שלישי, ודרך הטכנולוגיה המתקדמת של כרטיסי השחקן, סוכנים ברחבי העולם יכולים לצפות ולאתר שחקנים לנבחרות מובילות באירופה. היתרון במאגר זמין ונוח לשימוש של כרטיסי השחקן מאפשרים לקבוצות ולסוכנים להעביר דרך הסלולר את הפרטים המלאים אודות השחקן, מסטטיסטיקות מפורטות ועד סרטוני וידיאו.

רבי אינטראקטיב נוסד לפני עשור ע"י גיל רבי,  מחלוצי הפרסום והשיווק במדיה החברתית פייסבוק בישראל עוד לפני הקמתם של רוב חברות הניו-מדיה.  החברה מתמחה בפיתוח ובניית אסטרטגיה שיווקית ברשת האינטרנט, פילוח קהל היעד תוך התמקדות ויצירת מסרים שיווקיים, ביצוע וקריאייטיב. בנוסף, רבי מתמחה בפיתוח ובניית אתרי אינטרנט, פיתוח מערכות אינטרנט ייעודיות על פי צרכי הלקוח, מתן פתרונות תקשורת חזותית, סלולר ופרסום ברשת תוך ניצול מלוא הפוטנציאל העסקי של הלקוח באמצעות הערוצים הדיגיטליים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד