הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לראשונה בתולדותיו: המוסד לבטיחות ולגיהות יוצא היום בקמפיין פרסום בתקשורת וברשתות החברתיות

30/12/2012

תחת הכותרת "כמו בבית כך גם בעבודה שמור על עצמך בשביל המשפחה" הפיק המוסד לבטיחות ולגיהות שני סרטוני פרסומת שונים המקשרים את הבטיחות בבית כחלק בלתי נפרד ומשפיע על הבטיחות בעבודה. סרטון אחד מראה אב המלביש את בתו במגנים לנסיעה בגלגיליות ובמקביל הבן חובש על ראשו של האב קסדת בטיחות צהובה. מיד לאחר מכן נראה האב עובד בתוך מפעל וחבוש בקסדה. באופן דומה נראית אמא המלבישה את בנה בגלגלי הצלה, מצופים ומשקפי שחיה לפני כניסה לבריכה בעוד הילד מלביש על אמו משקפי מגן לעבודה במעבדה. הרעיון הוא שבטיחות מתחילה בבית וממשיכה גם בעבודה. כמו שחשוב לשמור על בטיחות בני המשפחה בבית כך חשוב לשמור על בטיחות ובריאות בעבודה.

 

קמפיין הפרסום יעלה ביום רביעי, 26.12.12, במקביל בערוץ 2 ו-10, וגם בערוץ 9 בתוספת כתוביות ברוסית. בנוסף, תהיה לקמפיין גם פעילות באינטרנט וברשתות החברתיות אשר תוביל לאתר נחיתה אינטרנטי בו ינתנו טיפים לבטיחות בבית ובתעסוקה. במבקיל יופקו סטיקרים שיחולקו במקומות עבודה הנושאים את המסר שמוצג בקמפיין.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד