הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

חברת האינטרנט דרונט תשלב את פלטפורמת הפרסום של Netting באתריה

8/11/2005

חברת דרונט, החברה המובילה בישראל בניית אתרים ועיצוב אתרי אינטרנט,  חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם רשת הפרסום המקוון  Netting(www.netting.co.il), המאגדת  שטחי פרסום באתרים רבים בישראל תחת מערכת ניהול קמפיינים יחידה. במסגרת שיתוף הפעולה, פלטפורמת הקמת האתרים של דרונט, המאפשרת הקמה של אתרים דינמיים תוך התאמה אישית, תתמוך בטכנולוגיה  של Netting.  בכך יתאפשר לכל האתרים שנבנו ע"י דרונט להצטרף בקלות לרשת הפרסום המקוון של Netting, וליהנות מהיתרונות שהרשת מעניקה לאתרים החברים בה.

 

רשת הפרסום המקוון של Netting מאפשרת למפרסמים לרכוש שטחי פרסום באתרים העוסקים בתחום מסוים. בלחיצת כפתור יכול מפרסם להיחשף לכמות גדולה של  מבקרים ולקהל ממוקד ומפולח בכל האתרים בעת ובעונה אחת. האתרים ברשת ממפולחים על פי אשכולות בתחומים שונים כגון ספורט ואקסטרים, תרבות ופנאי, נוער, רפואה, עסקים ועוד.

דרונט מתמחה בהקמת אתרים ופורטלים עתירי תוכן. כלי ניהול התוכן המתקדם של החברה מאפשר לעדכן תוכן ללא צורך בידע בתכנות או HTML. החברה הקימה אתרים רבים  של מגזינים מתחומים שונים, דוגמת "אוטו", "על השולחן", "בלייזר", Allmarketing ועוד.

 

Netting מתבססת על Advantage, מערכת מתקדמת לניהול קמפיינים מבית Checkm8 הישראלית, שגייסה לאחרונה 1.5 מיליון דולר. המערכת מאפשרת ניתוח סטטיסטי מתקדם של הקמפיינים הרצים, כולל ניתוח של התנהגות הגולש לאחר ההקלקה (הורדת טופס, ביצוע רכישה וכו'). המערכת מספקת מבחר של יותר מ-70 דוחות שונים בזמן אמת, המספקים את כל האינפורמציה הנדרשת, לניהול יעיל של הקמפיין.

 

אלון זכאי: "שיתוף פעולה של Netting עם חברת הקמת האתרים המובילה בישראל, תעניק תנופה לרשת, ותאפשר לנו להרחיב את מגוון האתרים מובילים בתחומם החברים ב- Netting, לדוגמא אתר Doula.co.il  שיצטרף לאשכול הריון ולידה ברשת, ואתר המזון והמשקה המצוין "על השולחן” שנבנו ע"י דרונט.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד