הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

גם אנשי שיווק בוחרים ומשפיעים

24/10/2013

באווירת הבחירות המקומיות שהסתיימו אמש עולה הקריאה להשתתף במחקר השוק המקיף של אנשים ומחשבים, הנערך לקראת כנס Social Mobile Marketing 2013.

 

הסקר נערך על ידי ד"ר גיא יוגב מחברת YGC.

 

מטרת הסקר לייצר תמונת מצב של פרקטיקות מיטביות והשוואה ענפית. משתתפי המחקר יקבלו סיכום ממצאים מפורט.
המחקר הינו אנונימי ולא ניתן לזהות מתוך התשובות את זהות המשיב והארגון.

 

להשתתפות בסקר לחץ כאן


 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד