הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

זאפ תאפשר רכישה בתוך האתר

23/07/2014
זאפ תאפשר רכישה בתוך האתר

zap השוואת מחירים משיקה את השלב הראשון במהלך אסטרטגי אשר נועד להעניק לצרכן בטחון בקנייה ולשפר משמעותית את חווית הרכישה. במסגרת המהלך, תתאפשר השלמת הרכישה בתוך אתר zap תוך הענקת מחויבות לסטנדרטים גבוהים של שירות. zap השוואת מחירים תעניק שירות אונליין לגולשים ולבתי עסק כמקובל באתרי המסחר הגדולים בעולם.
 
חוויית הגלישה תשודרג משמעותית וכאמור ניתן יהיה לרכוש מוצרים אונליין, מהחנויות אשר תיקחנה חלק במהלך, בתוך אתר zap השוואת מחירים. הרכישה תתבצע בעמוד רכישה נוח ופשוט  מבלי לעבור לאתר חיצוני של החנות המבוקשת כבעבר. בנוסף, שירות zap protect יעניק בטחון בקנייה לצרכני האונליין הישראלים תוך התחייבות שהצרכן יקבל בדיוק את המוצר שרכש, במצב תקין ובזמן שהובטח. במידה ולא- zap השוואת מחירים תדאג להחזיר לצרכן את כספו.

הרכישה מהחנויות אשר תיקחנה חלק במהלך תתבצע באופן פשוט וידידותי,  בתוך אתר zap השוואת מחירים. לאחר השוואת המחירים המוכרת, הגולש יבחר את החנות ממנה ירצה לרכוש את המוצר. לאחר לחיצה על "מעבר לקניה", יועבר לדף החנות בתוך zap השוואת מחירים,  אשר יכיל בצורה שקופה וברורה את כל המידע הטכני על המוצר, תמונות המחשה וסרטוני וידאו, דרכי התקשרות עם החנות,  תנאי העסקה, ציון גולשים ממוצע, הצעות למוצרים משלימים ועוד. התשלום יבוצע כאמור מול החנות בתוך zap השוואת מחירים. לקוח אשר יתחרט עד זמן האספקה או בפרק זמן סביר לאחר שקיבל את המוצר, יוכל ליהנות ממנגנון zap protect  אשר יאפשר לו לבטל את הזמנתו ולקבל כספו חזרה בקלות וביעילות בגיבוי מלא של  zap.
 
zap השוואת מחירים מדגישה שהיא תמשיך להיות אתר השוואת המחירים הגדול בישראל הדוגל בגישת האובייקטיביות במנוע ההשוואה, ובמגוון הכלים הצרכניים הקיימים וכן תמשיך להתרחב לקטגוריות חדשות של מוצרים. המהלך החדש הוא נדבך נוסף אשר נועד לשפר לצרכן את חווית הקניה , לחזק את הביטחון שלו ולהסיר את החסמים הקיימים ברכישה אונליין ומתוך כך- לחזק לקהל הצרכנים את המוטיבציה לרכוש אונליין ולהביא לצמיחה של שוק המסחר האלקטרוני המקומי.

ניר למפרט מנכ"ל zap: "שוק הסחר האלקטרוני בארץ הולך ומתפתח אך עדיין אינו ממצה את הפוטנציאל המלא שלו. אנו סמוכים ובטוחים שהמהלך יצמצם את חסמי קנייה ,ישפר את השירות, ויביא לצמיחה משמעותית של הסחר המקוון המקומי תוך הגדלת כושר התחרות של השוק המקומי מול השוק הבינלאומי".
 
המהלך, עליו עמלו ב- zap השוואת מחירים בשנה האחרונה בא לענות על צורך קיים של משתמשי האונליין בישראל. מנתוני סקר TNS עבור zap השוואת מחירים ניתן לראות כי נכונות הגולשים להשלמת רכישה ב- zap השוואת מחירים גבוהה, לשאלה 'במידה והייתה אפשרות להשלים את העסקה בתוך אתרzap מבלי לעבור לאתר של החנות עצמה, האם היית משתמש באפשרות זו ורוכש את המוצר ישירות באתר  zap?', כ - 75% מהנשאלים אשר רכשו מוצר אונליין ענו בחיוב.
 
בתקופה הקרובה תחל zap את המהלך במתכונת של פיילוט מצומצם הכולל מספר חנויות ולאחר תקופת הרצה, תציע zap השוואת מחירים לכל החנויות להצטרף. לאחר סיום הפיילוט, מתכננת zap לעלות בקמפיין בהיקף משמעותי אשר צפוי ללוות את המהלך במשך מספר שנים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד