הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

Netting משיקה חבילות פרסום אינטראקטיביות מורחבות הכוללות מגוון של אמצעי פרסום מתקדמים

6/12/2005

רשת הפרסום המקוון  Netting (Netting.co.il), המאגדת פלטפורמות לפרסום במגוון רחב של אתרים בישראל, החלה להציע למפרסמים חבילות פרסום אינטראקטיביות מורחבות הכוללות מגוון אמצעי פרסום מתקדמים הניתנים לשילוב באתרי הרשת. Netting מציעה את חבילות הפרסום באתרים השונים המחולקים על פי אשכולות כגון, ספורט, רפואה, נשים, גברים, פנאי ועוד.  חבילות הפרסום החדשות יאפשרו להתאים לכל מפרסם את אמצעי הפרסום המתאימים לו ביותר באתרים המתאימים על פי פילוח קהל הגולשים.

 

אמצעי הפרסום המתקדמים שמציעה Netting  כוללים אמצעים כגון: פרסום באמצעות מודעת טקסט בעמוד הבית, שילוב של כפתור ממותג בתפריט האתר, שילוב של כתבות פרסומיות באתרי התוכן, email marketing ברשות, השתלבות באינדקס המקצועי באתרים המאפשרים זאת, פרסום באמצעות באנר וידאו-סטרים המאפשר שילוב של קליפים קצרים במודעה ועוד. 

 

הדיוור בדואר אלקטרוני הינו אפיק פרסום אשר זה הוכיח עצמו כאחד מאפיקי הפרסום היעילים ביותר, המביאים לתוצאות טובות מאוד עבור המפרסם. מועדוני החברים של האתרים ברשת כוללים  מעל ל- 100,000 חברים.  בנוסף יכול מפרסם לקחת חסות על אתר לתקופה מסויימת.

 

" מטרת חבילות הפרסום החדשות  היא 'לצאת ממסגרת הבאנר' ולהציע למפרסם חבילת שיווק כוללת מעבר לפרסום בבאנרים", אומר אלון זכאי, מנכ"ל Netting. "חבילות הפרסום ישלבו את יתרונות המיקוד והפילוח של רשת Netting, עם אמצעי פרסום מתקדמים המעניקים חשיפה איכותית יותר בפני הגולשים, ויביאו את הערך ש- Netting נותנת למפרסמים לשיא חדש. לראשונה יכול כל מפרסם להגיע בקלות לקהל יעד ממוקד ומפולח באמצעי פרסום מתקדמים שהוכחו כמביאים לתוצאות גבוהות, ולהשיג תשואה גבוהה על ההשקעה בפרסום". 

 

לדברי זכאי, יש לנצל את כלל אפשרויות השיווק שהאינטרנט מציע לנו, וכמו שקמפיין במדיה האלקטרונית או בעיתונות ייתמך תמיד בתגבור נציגי שירות, טלמרקטינג, דיוור ישיר ופריסה של הפרסום במדיה שונה כדי להשיג חשיפה מלאה, כך גם בקמפיין אינטרנטי.

 

אלון זכאי מנדב מספר טיפים למפרסם באינטרנט:

1.       יש לבצע מחקר מקיף אודות קהלי היעד ואתרים מתאימים – זהו החלק החשוב ביותר בקמפיין כדי להגיע לתוצאות טובות והחזר גבוהה על ההשקעה בקמפיין. יש לנצל את האפשרות לפרסום בסכומים נמוכים כדי לבצע פיילוטים באתרים ומיקומים שונים לפני הפרסום המסיבי, ומתוכם לבחור את המיקומים הטובים ביותר.

2.       לא לשים את כל הביצים בסל אחד – האינטרנט מאפשר לבצע פריסה נרחבת של פרסום באמצעים שונים. שילוב של דיוור ובאנרים או כתבה פרסומית איכותית יכולים להביא תועלת גדולה בהרבה מפרסום בבאנרים בלבד.

3.       מאחורי הקמפיין חייב לעמוד אתר איכותי – לאחר שעניינת את הגולש והוא הגיע לאתר שלך, הוא חייב להיות מובל ישירות ליעד הרצוי: מכירה, הרשמה למועדון לקוחות או הורדת קופון. בנה באתר דף "הנחיתה" ייעודי ומושקע לצורך הקמפיין.  לעיצוב דף "הנחיתה" חשיבות זהה לזו של המודעה.

4.       ניתוח  תוצאות הקמפיין על פי מספר פרמטרים – אין להסתפק במספר החשיפות של הקמפיין. לצורך קבלת החלטות אודות המשך הקמפיין או שינויים בו יש להצטייד במידע אודות מספר הגולשים שהקליקו על הפרסום, אחוז הגולשים שהשלימו את היעד של הקמפיין, ואם ניתן לחשב זאת אז גם את ההחזר על ההשקעה בקמפיין.

5.       באתר התנהג כאורח – אומנם חשוב כי הקמפיין יהיה בעל מסר בולט ושייקלט בעינו של הגולש, אך אל תתנהג כבריון השכונה. למרות שהפיתוי גדול לחשיפה גדולה ורווח מהיר, אל תשלח דואר אלקטרוני למי שלא ביקש זאת, אל תשלב קולות חזקים או קריאות מרגיזות בפרסום ואל תפריע לגלישה השוטפת.

 

 נטינג מרכזת מספר רב של אתרי אינטרנט המחולקים לאשכולות בתחומים שונים ומאפשרת למפרסמים באינטרנט, להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד