הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לי קופר מעלה קמפיין ויראלי בהיקף של 2 מיליון ש"ח

29/09/2014

Lee Cooper, מותג הג'ינסים והאופנה הבריטית, החליט לוותר העונה על פרזנטורים מוכרים ולהשקיע כ- 2 מיליון ₪, במהלך פרסום לרגל השקת קמפיין קולקציית סתיו - חורף 2014/15. הקמפיין מבוסס על טרנד הוידאו הפופולרי ברשת, מציג 6 סרטוני וידאו, וניתן לצפות בו במדיה הדיגיטלית. הקמפיין יעלה לאוויר בסוף ספטמבר באמצעות משרד הפרסום "ענבר מרחב G".

המהלך מציג מגוון רחב של לוקים אופנתיים במחירים אטרקטיביים והינו בהשתתפותם של רקדנים ודוגמנים ביניהם הדוגמן המתחיל דוד גורנשטיין, בן 22 מתל אביב, הסולל את דרכו בתחום המשחק.

סתיו בניסטי, מנהלת השיווק של לי קופר: "אנחנו חיים בעולם דיגיטלי, בו הגולשים הצעירים מעלים וצורכים את התוכן שלהם בעצמם , הטרנדים משתנים בלחיצת כפתור והאינפורמציה עוברת במהירות האור. זו הסיבה שבחרנו לחשוף את הקולקציה שלנו באמצעות סרטונים ויראליים קצרים שמדברים בשפה של הקהל שלנו. הקולקציה שלנו מציעה מגוון אפשרויות לבוש במחירים אטרקטיביים ומאפשרת לקהל הצעיר להחליף אאוטפיטים בתדירות גבוהה, מכאן נבנה הקונספט של הקמפיין: CHANGE EVERY DAY."

קרדטים:
מנהל קריאטיב: עמית ברעם
ארט דיירקטור: איבגי זלטופולסקי
קופירייטר: שגיא בטש
מפיקה: אביבית שבת
סופרוויזר דיגיטל: כרמל רם
מנהל לקוחות: איתי לוי


כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד