הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין "מראות" של H&O – זוכה שטרודל הזהב לחודש נובמבר 2005

6/12/2005

בהצבעה לתחרות שטרודל הזהב של חודש נובמבר, זכה קמפיין האינטרנט "מראות" של

H&O באמצעות חברת  Data Pro Interactive במקום הראשון.לקמפיין

 

מחברת אביטל יוגב.קום המקיימת את התחרות, נמסר כי הקמפיין של H&O  זכה מכיוון שהצליח לתרגם לשפה פרסומית את החיבור הטבעי בין עולם האופנה לעולם הרגש ("איך בא לך היום? ..היה לי מצויין"). בנוסף הקפידו  ב- H&O  לשמור על אותו קו פרסומי באמצעי המדיה השונים, ולנצל בקמפיין האינטרנט את היכולות המיוחדות למדיום זה.

 

מחברת  H&O נמסר בתגובה כי מעבר לחדשנות שבקמפיין האינטרנט, ובקביעת מדד למצב הרוח היומי, מתקיים חיבור נכון לתכני הקמפיין הטלוויזיוני, המבוסס על הקשר שבין האשה למראה,  והמייצג טיפוח ואופנתיות. לדברי ד"ר ישראל פלג יו"ר H&O, מדד המצב הרוח הנשי מחזק את מיצובה של רשת H&O כאופנתית, חדשנית, עדכנית ומובילה בקטגורייה של  value for money .

 

 

שטרודל הזהב היא תחרות חודשית של קמפיינים אינטראקטיבים. התחרות ייחודית בנוף האינטרנט, ומתאפיינת מצד אחד בפאנל שופטים רחב של אנשי מקצוע מתחום השיווק והפרסום, ומצד שני בשיתוף מלא של הקהל, הן בשיפוט והן בעיצוב רוח התחרות.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד