הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אמריקן אקספרס וטיילור סוויפט השיקו חווית וידאו ב- 360 מעלות

19/11/2014

אמריקן אקספרס, בשיתוף עם טיילור סוויפט, הכוכבת העולמית וזוכת שבעה פרסי גראמי, השיקו בימים אלה את האפליקציה American Express Unstaged Taylor Swift Blank Space" Experience". האפליקציה מאפשרת למעריציה, חוויה וירטואלית מרתקת של קליפ ב-°360 אשר טרם נראתה עד כה של הסינגל החדש שלה "Blank Space".

אפליקציית Unstaged Taylor Swift Blank Space Experience של אמריקן אקספרס, הזמינה להורדה בחינם מ-App Store ב-iTunes ומחנות Google Play עבור סמארטפונים וטאבלטים תואמים, מוסיפה רמה חדשה של אינטראקטיביות לאופן המוכר בו מספרת סוויפט את סיפורה בקליפים שלה. במרכז האפליקציה ניצבת חוויית הווידאו ב-°360, העוקבת אחר הסרטון הרשמי של הסינגל החדש "Blank Space", הנמצא במקום הראשון במצעד ה-HOT 100. כחלק מהחוויה האינטראקטיבית יכולים המעריצים לעקוב אחר הסרטון תוך גילוי האתר בו צולם, באמצעות הזזת הטלפון או הטאבלט והקשה על רכיבים מסוימים בממשק הסרטון.

"עם אמריקן אקספרס הצלחנו ליצור משהו שאיש לא הצליח לתת למעריצים קודם לכן...חוויה אינטראקטיבית של 360 מעלות, בה כל אחד יכול לגלות את המקום בו מתרחש הסיפור של הסרטון של "Blank Space", אמרה סוויפט. "חווית הוידיאו הזו היא כיף אמיתי מכיוון שהחבאנו פריטים שונים בחדרים שאותם על המעריצים למצוא, להתבונן בהם ולבחון את יכולתם למצוא פריטים אחרים. שיתוף הפעולה עם אמריקן אקספרס שנועד להנגיש את החוויה הזו למעריצים, היה מדהים".

לדברי אירית בטאט, סמנכ"ל שיווק אמריקן אקספרס: "פיתוח אפליקציית American Express Unstaged היא חלק מהאסטרטגיה של אמריקן אקספרס להרחיב את בסיס הקהלים המסורתיים של כרטיס האשראי ולהגיע לקהלים צעירים יותר. מיזם זה הינו השלב הבא בהתפתחות של פלטפורמה דיגיטלית זו, המביא אותה לדרגה חדשה של אינטראקטיביות. לא היינו יכולים לחשוב על שותפה טובה יותר מאשר טיילור סוויפט. היא מכניסה חידושים בתחום המוזיקה ומעניקה למעריציה הזדמנות להפוך לבמאים ולנווטים של החוויה שלהם עצמם. זו רק דוגמא נוספת לשימוש בחידוש דיגיטלי משמעותי לשירותם של מחזיקי הכרטיסים וחובבי המוזיקה עם חוויות מוזיקליות מדהימות."

בתוך חווית הוידיאו ב-360 שבאפליקציה, המעריצים יכולים לחקור את ששת החדרים השונים המוצגים בסרטון ולפגוש את הדמויות הקשורות לסיפור, המופיעות רק בגרסה האינטראקטיבית הזו של הקליפ  "Blank Space". אמריקן אקספרס וסוויפט יחלקו רמזים עם המעריצים באמצעות פרטים ותמונות מחייה האישיים והמקצועיים החבויים בתוך חוויית האפליקציה. לדוגמא, במהלך המעקב אחר סוויפט ומושא אהבתה הבדוי לאורך הסרטון, המעריצים יכולים להקליק ולפתוח ספר על שולחן קפה ולמצוא תמונות אישיות של סוויפט מן התקופה בה הייתה צעירה יותר, אשר מעולם לא שותפו קודם לכן.

בנוסף לחוויית ה-°360 האינטראקטיבית הכלולה באפליקציה, יש באפשרותם המעריצים לגשת לסרטון "Blank Space" הרשמי בבימויו של ג'וזף קאהן ולתמונות מאחורי הקלעים של צילומי הסרטון, באמצעות amexunstaged.com, קישור ללוח ההופעות של סוויפט שפורסם לאחרונה, קישור והופעות Unstaged של אמריקן אקספרס ואפשרויות אחרות.

הופעת הבכורה של האפליקציה הייתה בשבוע החולף בתכנית "בוקר טוב אמריקה" ברשת ABC וסרטון הוידאו הוצג לראשונה על גבי האפליקציות לאינטרנט, לטלוויזיה ולמכשירים ניידים של Vevo, הפלטפורמה המובילה בעולם לקליפים ובידור ברמת פרימיום, עם למעלה משבע מיליון צפיות בכל העולם. ניתן לצפות בסרטון גם ב-YouTube.com/TaylorSwiftVEVO.

מאז שנוצר ב-2010 בשיתוף עם Vevo ו-YouTube, מהווה American Express Unstaged שיתוף פעולה יצירתי בין אמן ובמאי, המעניק למעריצים חוויה מוזיקלית ייחודית באמצעות השימוש בטכנולוגיה דיגיטלית. באירועי  Unstaged קודמים השתתפו מוזיקאים ובמאים מן השורה הראשונה כגון פארל ויליאמס וספייק לי, Kings of Leon ופרד אמריסן, Vampier Weekend וסטיב בושמי, The Killers וורנר הרצוג, אשר ואמיש המילטון וקני צ'סני וג'ונתן דם, ורבים אחרים.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד