הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הדס גולדשטיין:"כתבה טובה יכולה לא להתייחס כלל למותג עצמו"

29/12/2014

בפאנל פרסום ושיווק בועידת הדיגיטל של דה מרקר, אמרה הדס גולדשטיין מנכ"לית ומייסדת און לייף התייחסה לנושא של תוכן שיווקי: "מלכתחילה העובדה שאון לייף הצליחה להגיע לכמות אדירה של נשים זה בגלל התוכן. למה שעיתונאיות יודעות לעשות את החיבור לגולשות, לא יידעו לעשות את החיבור גם למוצר. כתבה טובה יכולה לא להתייחס כלל למותג עצמו, אלא רק לערכים שהוא מייצג".

 

עידו ירושלמי מנהל אזור באאוטבריין הוסיף: "אנחנו מקדישים המון מאמצים לשמור את האמון של הגולשים. הרבה פעמים גופים לא עושים את זה בצורה טובה".

 

בנושא אחר אמר אורי רוזן, מנכ"ל ועורך ראשי של מאקו אמר בפאנל: "ישראל היא המדינה היחידה שלא מעבירה תכנים אחד לשני. כל אחד מחרים אחד את השני. מאקו הורידו את החרם. חלפה שנה אבל הצעת השלום לא נענתה".

 

הועידה עסקה בהרחבה בתחום הארנק הדיגיטלי. עירית מנדלסון, מנהלת מחלקת חות"ם בבנק ישראל: "אנחנו סימנו שני נושאים שאליהם התחום הולך: ההמחאה הדיגיטלית והנושא השני זה הארנק הדיגיטלי. אנחנו דואגים האמצעים האלה יהיו יעילים ובטוחים".

 

יוני גרייפמן, מנכ"ל אובר ישראל אמר בוועידה: "היום יש מחסום לאנשים לתת פרטי תשלום לאפליקציה, ויש מוצרים שבנויים על מסה. נגיד באובר זה בנוי על מסה של אנשים שיהיו באפליקציה, ושאין מספיק אנשים זה לא מספיק יעיל. בעוד שנתיים אחרי שנעבור מחסום פסיכולוגי זה מאוד יעזור".

 

לילך בר-דוד, סמנכ"ל סמנכ"ל פיתוח עיסקי ואסטרטגיה בלאומי קארד: "עדיין אי אפשר לצאת מהבית בלי כרטיס אשראי הפלסטיק, אבל יחד עם זאת יש שיפור אדיר לשירות במובייל. זה יהיה עולם רחב יותר משימוש באפליקציות".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד