הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

זוגלובק משיקה אתר מתכונים המשתנה לפי שעות היום

26/01/2015

חברת זוגלובק לוקחת את המונח "רספונסיביות" צעד אחד קדימה, ומעניקה לו משמעות חדשה. בימים אלה, העלתה החברה לאוויר אתר אינטרנט חדש, המאופיין בפיצ'ר ייחודי, אשר ביכולתו להתאים לגולש את המנה והמתכון המתאימים לו לפי השעה שבה נכנס לאתר.

מתכוני האתר נחלקים לארוחות בוקר, צהריים וערב ואפילו למצבי "רגע של רעב" בין הארוחות או בלילה. כאשר הגולש נכנס לאתר, הוא מופנה למתכונים הרלוונטיים לפי השעה שבה גלש, ומוצעות לו כמה אופציות לארוחה מזינה.

האתר מעוצב עפ"י ז'אנר ה-One Page הדיגיטלי, ועמוד הבית מאופיין בצבעוניות רבה ובאלמנטים תנועתיים-אנימטיביים של Parallax Scrolling לרכיבי המזון. החלק העליון של עמוד הבית מעוצב ברוח הקמפיין הנוכחי של זוגלובק עם פבלו רוזנברג – "יום סבבה" ומדגיש את הסלוגן החדש של החברה: "אוכלים טוב. מרגישים טוב".

האתר רספונסיבי במובייל, מאפשר הדפסה קלה ונוחה של מתכונים ושליחתם במייל. האתר נבנה ועוצב על ידי צוות רחב של מעצבים, מתכנתים, צלמים וכותבי תוכן, ביניהם: מנהלת תקשורת שיווקית זוגלובק: אודליה קלדרון

קונספט שיווקי וכתיבת תוכן שיווקי: מירי שטרן דרור

כתבות תזונאית: ליאורה חוברה

פיתוח ועיצוב: Ngsoft

צילום: דן לב

סטיילינג: דלית רוסו


 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד