הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"אקליפטוס" תנהל את תקציב פרסום הדיגיטל של "אזורים" בהיקף של 8 מיליון שקלים

23/02/2015

חברת "אקליפטוס" המתמחה בפרסום ושיווק מותגים וחברות בעולם הדיגיטל,  זכתה בתקציב פרסום הדיגיטל היוקרתי של חברת "אזורים". התקציב הינו בשווי 8 מיליון שקלים בשנה. הזכייה של אקליפטוס באה לאחר סיום הליך מכרז שכלל מלבד את תקציב הדיגיטל גם תקציב פרסום מסורתי בו זכתה חברת הפרסום מקאן.

קארן אבנם, מנהלת חטיבת הלקוחות של אזורים: "אני מברכת ומאחלת הצלחה רבה לשותפים החדשים שלנו, אשר מחזיקים במוניטין, ידע וניסיון עשירים בתחומם. אני מאמינה כי יחד איתם נוכל לעמוד בכל האתגרים המשמעותיים ששמנו לעצמנו בשנים הקרובות.  תכנית העבודה של אזורים בשנים הקרובות מתאפיינת בהשקת פרויקטים גדולים ומשמעותיים בשוק הנדל"ן, קפיצת מדרגה בתפיסת המותג ובכניסה לעולמות האינטרקטיב והחדשנות במערכת היחסים עם לקוחותיה".

בין לקוחותיה של "אקליפטוס" נמנים החברות: "אוראו", "מילקה", "טיב טעם", "ג'ייקובס", "דורקס", "וניש קליה", רשת מלונות "פתאל", "ויט", "אלדן" ועוד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד