הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

GeoEdge משיקה כלי ראשון מסוגו בעולם לניטור מודעות וידאו

25/06/2015
GeoEdge משיקה כלי ראשון מסוגו בעולם לניטור מודעות וידאו

חברת הסטארטאפ GeoEdge, המתמחה במערכות בקרת פרסום דיגיטלי מפיתוח עצמי ובניטור וזיהוי פרסומות ובאנרים המכילים נוזקות (Malware) לפלטפורמות המובייל והאונליין, הכריזה היום על פתרון ראשון מסוגו בעולם לניטור ובקרת מודעות וידאו. הפתרון, שיצטרף לסל מוצרי החברה בתחום בקרת הפרסום, יאפשר לראשונה לבעלי אתרים ולפלטפורמות פרסום לשלוט בנראות ובתוכן של פרסומות הוידאו המתפרסמות באתר ובאפליקציה של גוף התוכן.


GeoEdge נחשבת למובילה בתעשיית בקרת הפרסום. השירות האוטומטי המקיף שמספקת החברה מבטיח יכולת בקרת פרסום וידאו בכל מקום, ועל כל מכשיר. בכך זוכים בעלי האתרים לחוויית משתמש נקייה ובטוחה, תוך הגנה על מוניטין המותג ועל מודל ההכנסה מפרסומות.


הפתרון נוצר מתוך ההבנה כי מפרסמים רבים לא עומדים בסטנדרטים אותם מציבים בעלי האתרים לפרסום ראוי ומתאים לאתריהם. כך למשל, מאפשר פתרון ניטור פרסומות הוידאו של GeoEdge לוודא כי הפרסומת אינה ארוכה מדי, נטענת בפרק זמן ראוי, אינה מפעילה קול באופן אוטומטי ועוד. כמו כן מאפשר הכלי החדש לסרוק את הפרסומות כנגד נוזקות (Malware), כך שמשתמשי האתר יוכלו לגלוש בו באופן בטוח.


"עם התפתחות הפרסום בוידאו באונליין, החלו לעלות יותר ויותר סוגיות של איכות ותאימות הפרסומות" אומר אמנון זיו, מנכ"ל GeoEdge. "כחברה, אנו משתדלים תמיד לנסות ולהביט קדימה, ולכן החלטנו ליצור כלי עבור בעלי האתרים שיחזיר להם את השליטה על התכנים המתפרסמים באתר שלהם, ובו בזמן להגן על מודל ההכנסות שלהם. אנו גאים מאוד להיות החברה הראשונה בעולם שמציעה ללקוחותיה הגנה של 360 מעלות על מודעות דיספלי, מובייל ו-וידאו".


שירות ניטור פרסומות הוידאו מספק ערך משמעותי הן לתהליכים תפעוליים והן ליכולות המוניטיזציה של הקמפיינים המתפרסמים באתר. GeoEdge עומדת בתקני IAB VAST, ומונעת ממפרסמים זדוניים לפרסם מודעות דיספליי על פני מודעות וידאו ולהיפך.


"אנו במשימה לסייע לבעלי האתרים לספק לגולשים חווית משתמש נקייה, בטוחה ומעניינת ככל האפשר", אומר זיו. "פתרון הוידאו החדש שלנו מקרב אותנו צעד נוסף לממש חזון זה".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד