הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פה לאוזן זוכה בתקציב מפעל הפיס לניהול תוכן ברשתות חברתיות

11/10/2015

פה לאוזן תקבל לידיה את המושכות  לניהול התוכן של כלל הפלטפורמות הדיגיטאלית בהן אינסטגרם, יוטיוב ופייסבוק, ותהיה אחראית לתכנון האסטרטגיה והוצאתה לפועל. הובלת הפעילות וקביעת האסטרטגיה ירוכזו בידיו של גיא וקנין,  סמנכ"ל הלקוחות של פה לאוזן.

זוהי הפעם הראשונה בה מחליט מפעל הפיס לרכז את כל פעילויות הרשתות החברתיות של מותגיה תחת קורת גג אחת. בכך, תנהל פה לאוזן את הנוכחות הדיגיטאלית ברשתות החברתיות, של עמודי הלוטו, חישגד, צ'אנס, עמוד מנוי פיס וכן עמודי התרבות והחינוך: "צריך פיס בתרבות" ו - "צריך פיס בחינוך".

אבי קסוטו רוזנברג, בעלים ומנכ"ל: " בשנים האחרונות פעלנו מתחת לרדאר במטרה לצבור ידע, ניסיון ולבסס את שמה של פה לאוזן בקרב התעשייה המקומית והבינלאומית.  אני מאוד שמח שמפעל הפיס זיהו את הרצינות והייחוד של החברה ובחרו בנו. תחום התרבות שבו עסקנו בהיקף רחב בשנתיים האחרונות כמעט ללא רווח, יקבל ביטוי ממשי בפעילות פיס בתרבות ובקהילה. אני בטוח שנייצר מהלכים מעניינים ופורצי דרך שיסמנו את מותגי מפעל הפיס כמובילים בזירת הסושיאל בארץ, שיהיה לנו בהצלחה..."

אלי דדון, מנכ"ל מפעל הפיס, אומר: "מפעל הפיס מודע לחשיבות הרשתות החברתיות שהולכות וגדלות והופכות למשמעותיות יותר ויותר בזירה השיווקית. כיום מנהל מפעל הפיס מספר עמודי פייסבוק, חלקם נחשבים לבין המובילים בשוק והיד עוד נטויה. אנו מאחלים ל"פה לאוזן" בהצלחה, בתקווה לעבודה משותפת, פורייה ומניבה תוצאות".


פה לאוזן הוקמה לפני שמונה שנים על ידי אבי קסוטו רוזנברג במטרה להציע פתרונות קריאטיביים ואלטרנטיביים מבוססי מהלכי גרילה בעולם הדיגיטל והפרסום הקלאסי. החברה מנהלת את מערכי הרשתות החברתיות והניו מדיה של רשת מלונות ישרוטל, סאן דור, קבוצת נגב, חברת אגד, רב בריח ועמותת אור ירוק.  כמו כן, חתומה הסוכנות על הקמפיין של גלעד כהנא, באלקן ביט בוקס והשקת הרכב המוסיקה A- WA.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד