הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

רב בריח פונה לצעירים עם אושרי כהן באינסטגרם

11/02/2016
רב בריח פונה לצעירים עם אושרי כהן באינסטגרם

המעריצות של אושרי כהן קמו אתמול (שלישי) לבוקר לא קל, כשהרווק הנצחי של עולם הבידור הישראלי העלה סרטון לאינסטגרם שלו בו הוא סוף סוף כורע ברך בפני אריאל, חברתו בשנה וחצי האחרונות, אליו צירף את הכיתוב "she said yes". הפוסט גרר אלפי לייקים ובעיקר מאות תגובות של מעריצות שליבן נשבר, אך בשעות הערב כהן העלה סרטון נוסף בו חשף שמדובר בהצעה למעבר למגורים משותפים עם חברתו, ולא הצעת נישואים כפי שחשבו הגולשים.

 

הסרטונים של השחקן והמוזיקאי היוו את יריית הפתיחה לקמפיין חדש של חברת רב בריח לרגל הוולנטיינ'ס דיי שיוציין ביום ראשון הקרוב, בו משיקה החברה שלב חדש במערכת היחסים – שלב של הצעה למעבר למגורים משותפים של בני הזוג, בעזרת מפתח אדום מדגם LOCXIS של החברה.

 

רב בריח יצאה לקראת הוולנטיינ'ס בקמפיין תדמיתי חדש, במסגרתו השיקה שלב חדש במערכת היחסים, לאחר שהיא מצאה שבעקבות העלייה כשגיל האירוסין עולה, עבור זוגות רבים שלב המעבר למגורים משותפים הופך להיות שלב משמעותי ביחסים, כזה המגדיר את המערכת הזוגית ומהווה עבור זוגות רבים גושפנקא או שלב אחרון בדרך לטבעת. אך אם עד היום הזוגיות הייתה מקבלת חותמת כשהטבעת הייתה נשלפת לאוויר, הרי שמהיום שלב ההצעה למעבר מגורים משותף צובר תאוצה והופך לרשמי.

 

החברה מציעה למכירה מארזים מהודרים הכוללים מפתח אדום מדגם LOCXIS, הנחשב לצילינדר המתקדם ביותר של החברה, כמתנה מקורית ליום האהבה.

 

לצורך הקמפיין גייסה רב בריח מפורסמים ומובילי דעה ברשתות החברתיות, כשהחברה חיפשה אחר זוג מדובר שעדיין לא עברו לגור יחד, ואיתרה את אושרי כהן, ששיתף פעולה עם הקמפיין והציע לזוגתו אריאל לעבור איתו לדירה בתל-אביב. אל כהן יצטרפו מפורסמים נוספים ומובילי דעה שיעלו בימים הקרובים את תמונותיהם עם המפתח האדום לרשתות החברתיות. הקמפיין של רב בריח ליום האהבה כולל גם פרסום בדיגיטל, בעיתונות, ברדיו ובאוטובוסים וכן מיני סייט ייעודי ופעילות ממוקדת באוניברסיטאות ובמכללות.

מאיה דונרשטיין-יתיר, מנהלת השיווק של רב בריח: "לקראת יום האהבה החלטנו ברב בריח ללכת על מהלך שונה לחיזוק התדמית של החברה בקרב גילאים צעירים יותר. זיהינו כי זוגות מתחתנים כיום בגילאים מאוחרים יותר מבעבר, ובפועל, השלב בו הם עובים לגור ביחד הופך להיות קריטי ונותן את החותמת הסופית לזוגיות. בקמפיין חצוף ושונה הצלחנו לגייס את אושרי כהן ששיתף עימנו פעולה והפתיע את חברתו בהצעה – לעבור לגור יחד. הסרטון הראשון שכהן העלה עשה רעש גדול והניע את המהלך שלנו ברעש גדול. יום אהבה שמח לכולם".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד