הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין הרשת של ויצ"ו ליום האישה מסתמן כהצלחה

8/03/2016
קמפיין הרשת של ויצ"ו ליום האישה מסתמן כהצלחה

לרגל יום האשה הבינלאומי, תנועת ויצו משיקה קמפיין רשת בהשתתפות ידועניות, לעידוד העצמה נשית ולחיזוק נערות ונשים להגשים את שאיפותיהן. זאת באמצעות חולצות עם סדרת כיתובים מעצימים בעיצובה של מעצבת האופנה ליאת עיואן.   החולצות נמכרות החל מהיום לאורך כל החודש בחנויות רשת 'תמנון' והיום בקניוני עופר.

 

ההכנסות ממכירת החולצות יועברו לתמיכה וסיוע בפרויקטים של ויצו, בהם מקלטים לנשים מוכות ומרכזים   לטיפול באלימות במשפחה, לשכות משפטיות לסיוע בענייני משפחה, תכניות להעצמת חד הוריות והכשרות תעסוקתיות לנשים משכבות מוחלשות ועוד.

 

לצורך קידום המסר, התייצבו על סט הצילומים שורה של נשים מוכרות וחזקות שהצטלמו כאשר הן לובשות את החולצות וקוראות לנשים לא לתת לתפיסות שוביניסטיות לעצור אותן מלפתח את עצמאותן הכלכלית ולהגשים את שאיפותיהן.  

 

בין המפורסמות שהצטלמו לקמפיין ניתן למצוא את - השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל; ח"כ קראין אלהרר; ח"כ סתיו שפיר; דפני ליף; ליטל שוורץ, ליהיא לפיד; סנדרה רינגלר; שלי גפני; אמירה בוזגלו; דון לני גבאי; לירון שמם; תום יער; ריקי בליך.

 

במסגרת הקמפיין בסלוגן " Wear It-Share It " הופץ הסרטון ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם ובנוסף, ידוענים רבים העלו תמונות של עצמם עם החולצות ושיתפו ברשתות אלו, בהם: שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ח"כ איתן כבל, רני רהב, מירי נבו, מיכל ינאי, פאולה רוזנברג, אורנה בנאי, מיכל צפיר, מובילות דעה בתחום האופנה וקידום נשים ברשת ועוד רבים.

 

את הקמפיין מנהלת עבור ויצו חברת הדיגיטל Isocia שהצטרפה לאחרונה לקבוצה היינט, מתמחה בפרסום דיגיטלי ובעולם המדיה החברתית. 

מאז עליית הסרטון ביום ראשון היו לו כבר 326,000 צפיות, כ- 5000 שיתופים ו-7,300 לייקים

מיטל וולף, מנהלת השיווק של ויצו ודוברת הארגון מספרת על הקמפיין : "הקמפיין נועד לעודד נשים לממש את השאיפות המקצועיות והאישיות שלהן ולא לתת לחסמים חברתיים להשפיע על הבחירות שלהן. לצורך כך גייסנו שורה של נשים מובילות, שיהוו השראה לכלל הנערות והנשים בארץ, ויסייעו לנו בהפצת המסר. קמפיין זה הוא רק חלק מפעילותה של ויצו ברשת לטובת קידום נשים ולסיוע לנשים בסיכון.

 

עדי אזולאי מ ISocia- מספר על הרציונל שנבחר : "הקמפיין נועד להגיע למקום הכי אישי בחיי היום יום של נשים בישראל, וליצור הזדהות עם משפטים שלצערנו נשים עדיין שומעות ברחוב, בעבודה ובבית. גם הנשים המפורסמות שהגיעו לסט העלו משפטים מדכאים ומקטינים שנאמרו להן והיה חשוב לנו לתת לזה במה."

  קריאייטיב וניהול קמפיין : עדי אזולאי, יעלי שוחט ואוהד פרי.

 

הסרטון הכי חשוב שתשתפו.

יש משפטים שנשים שומעות רק כי הן... נשים. צפו, התלבשו והכי חשוב - שתפו!כי כל חולצה משנה #Wear_it_Share_it לכבוד יום האישה הבינלאומי פרויקט מיוחד של ויצו שהכנסותיו למען נשים נפגעות אלימות>> רכישת החולצות באתר המעצבת ליאת עיואן http://labelyou.co.il/?st=1, ברשת חנויות תמנון וקניוני עופר

Posted by ‎ויצו - קידום מעמד האישה‎ on Sunday, March 6, 2016

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד